Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BI-Xenon.
  • #1   24. mar 2008 NEJ

• #2   24. mar 2008 Hvis dine lygter er H1 og H7, kan du kun bruge dem, og ikke H4 (Bi-xenon) smiley

• #3   24. mar 2008 ok. det virker bare underligt at de sælger bi til både h1, h7 osv. men vil da ikke smide 2200 kr. ud af vinduet. så må næste skridt blive at bestille en komplet lygte hjem fra usa. der hedder den katana. og køre med h4.

• #4   24. mar 2008 Bi-xenon til H1 og H7? Det har jeg aldrig hørt om :S
    Har du evt. et link?

• #5   24. mar 2008 er set ved lysxperrten.dk

• #6   24. mar 2008 eller er det mig som roder rundt i det?.

• #7   24. mar 2008 Den eneste grund til at det hedder Bi-xenon er at det er en H4 pærer med nær- og fjernlys. Og både H1 og H7 pæren har kun en funktion.

• #8   24. mar 2008 lysxperten.dk sådan skal det staves... undskylder...

• #9   24. mar 2008 ja det ved jeg, men de må jo ha et produkt som passer i både h1 osv. og jeg er jo netop ude efter bi til begge lygter..

• #10   24. mar 2008 Ja men det kan du ikke. H1 pæren er fjernlyset og H7 pæren er nærlyset. Derfor skal pærene ikke kunne blænde op/ned... Fjernlysparabolen kan ikke bruges til nærlys pga. den udformning. Ellers skal du købe en fra USA med H4 i begge sider.

• #11   24. mar 2008 ok. ja jeg har undersøgt sagen. og en komplet lygte kan købes for ca. 250 us. og det må jo så blive enden på det. men jeg undre mig bare over at de sælger bi.xenon H1 og H7. der kan jo ikke virke så ?.

• #12   24. mar 2008 Bi-xenon er H4

• #13   24. mar 2008 Der findes KUN H4 i bi-xenon... Det må være en skrivefejl på deres side. Kan du ikke linke til der hvor du har set det?

Bi-funktionen i pæren er sådan set bare at pæren skubbes 3-5mm ud af fatningen så den belyser en anden del af parabolen så lyset bliver kastet anderledes ud. Og H4 er den eneste med nær og fjern.

• #15   24. mar 2008 ja. men går man ind på deres hjemmeside kan man vælge bi-xenon til h1 h3 h4 h7 osv. dette må så være en fejl.... ellers forstår jeg intet...

• #16   24. mar 2008 christensen J: Hmm. Det er da også lidt forvirrende at der står det på siden.
    Men hold dig væk fra bi-xenon, hvis du har H1 og H7 smiley

• #17   24. mar 2008 ok.. jeg er ikke i tvivl om i alle har ret.... godt jeg ikke bestilte... jeg må ha en lygte hjem fra usa.. så er problemet løst...

• #18   24. mar 2008 Kan du ikke linke den lygte du har fundet?

• #19   24. mar 2008 thomas H jeg ville gerne sætte det link ind... men ved ikke hvordan man gør..

• #21   24. mar 2008 Hvis du går ind på den side du har fundet det på, så markerer du hele adressen i toppen, højreklikker og trykker "kopier". Så går du bare ned i beskedfeltet her på siden, højreklikker igen og trykker "sæt ind"

• #22   24. mar 2008 Kenneth R-->> Yups har været inde og kigge. Men kan bare ikke lige hitte ud af hvor man kan få en H7 som Bixenon... Kan du finde den?

• #24   24. mar 2008 Du behøver ikk købe en ny parabol for at få lys i begge lygter...
    Her er link til guide http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3247

• #25   24. mar 2008 går man ind lysxperten.dk og tager BI-Xenon til mc så er der frit valg. H1 H3 H4 H7 osv.

• #26   24. mar 2008 Kennet R-->> Nårh ja det kan jeg sq da godt lige lure... Men hvis man prøver på det på et sæt til en bil så står der H4 Bixenon i teksten... Men ja, ikke så snedigt sat op...

• #27   24. mar 2008 Thomas vejle.
    jeg takker mange gange... det er jo lige det jeg søger...

• #28   24. mar 2008 Bare et nysgerrigt spørgsmål.... Hvis man gør det på den måde, har man så kun fjerlys på hvis man piller pos. lyset af og så skruer op...?

• #29   24. mar 2008 jeg vil gerne takke jer alle for hjælpen... større videnbank end den her findes sgu ikke.. fedt så hjælpsom folk er herinde... smiley

• #30   24. mar 2008 Det må være en fejl på hans side.... websiden er også ændret siden jeg købte lige omkring jul, så der skal nok rettes lidt på den

ellers ring og få det rigtige bestilt

• #31   25. mar 2008 Jeg vil gerne lige fraråde at man laver lys i begge forlygter på den måde som der er linket til højere oppe...
    Gør man det på den måde kører man konstant med langt lys på....om det er for halv kraft eller hel kraft det er underordnet...Det er en fuskerløsning. Og ulovligt!!
    Den eneste rigtige måde at gøre det på, er at købe en parabol hjem der er lavet til H4 pærer, og skifte den ud...Du skal bare huske at få den lille stump ledningsnet med, der hører til parabolen.

Mvh Claus

• #32   25. mar 2008 Claus, så vidt jeg ved er det da også ulovligt at udskifte til en parabol der ikk er godkendt i EU... Og det er en meget dyr løsning med ny parabol...

Kommentér på:
BI-Xenon.

Annonce