Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
reparation og maling af mc tank Hej Jeg skal købe en fin gs500, men den har lige en mindre skade på tanken. Jeg søger råd om at fikse dette på bedst...
Styling
Oprettet:
17. jul 2020
Visninger:
2.872
modificering af plastik kåbe? Er igang med at ombygge en srad 96 til en k4 model. Er løbet ind i et mindre problem, side kåberne skal skæres til....
Styling
Oprettet:
19. jun 2020
Visninger:
724
rust eller belægning Hej, Jeg håber at I kan hjælpe mig endnu en gang med nogle rådgivning. Er der nogen der ved hvordan man kan fjerne de...
Styling
Oprettet:
6. apr 2020
Visninger:
784
Rust fjernes fra krom og stålfælge Hej Hvad bruger I til at fjerne rust på krom dele på mc og overfladerust på egerne ? På forhånd tak
Styling
Oprettet:
14. jun 2019
Visninger:
7.550
Øjeblikkelig rust i tank Hej Jeg er igang med at renoverer min MC. Jeg havde lidt rust i tanken, som skulle fjernes. Til formålet brugte jeg ...
Styling
Oprettet:
15. aug 2018
Visninger:
8.777
opfrisk gamle udstødninger Hey folkens. har sådan et par gamle originale potter til min MC, som jeg gerne vil lave lidt lækre inden jeg montere de...
Styling
Oprettet:
11. jul 2017
Visninger:
2.343
Forgaffel pest? Halløj folkens! Har dette slidtage/rust/noget på min forgaffel. Kan de poleres væk på nogen måde? Erfaringer? Go...
Styling
Oprettet:
24. jun 2016
Visninger:
2.039
Bluing remover VIRKER :) mums Gav forrøret entur her den anden aften der var rust på så det blev ikk pænt så gjorde jeg det her bag bagpotten den var...
Styling
Oprettet:
14. mar 2016
Visninger:
2.022
male dele jeg er igang med min cz og vil gerne male nogle af min dele dvs beslag en anden farve. er det nødvendigt at sandb...
Styling
Oprettet:
6. mar 2016
Visninger:
809
Motip krom sølv spray maling? Hejsa Vi har gang i en suzuki gs500 fra 2002 :-) selve forlygten er temmelig medtaget af rust hvor det originale kro...
Styling
Oprettet:
23. feb 2016
Visninger:
8.386
upfriskning af gammel MC jeg går og roder lidt med en gammel honda fra 84. Desværre kan alderen ses på den og jeg vil gerne sætte den istand. pl...
Styling
Oprettet:
21. apr 2015
Visninger:
557
fjerne rust Synes mine eger er blevet grimme, kan man fjerne de grimme pletter og gøre dem pæne igen
Styling
Oprettet:
3. feb 2015
Visninger:
2.218
maling af manifold Hej her inde. Overvejer at ordne den sidste del af min manifold, da den har overflade rust. Mit spørgsmål er om en varm...
Styling
Oprettet:
30. dec 2014
Visninger:
2.510
Powerwrap/udstødningsbandage - erfaringer? Hey hey! :) Mine forrør på min Intruder er mildest talt ikke særlig pæne (rust, ridset chrome osv.), så jeg vil give...
Styling
Oprettet:
6. feb 2014
Visninger:
6.896
Min MC malet i bedliner færdig! Så står jeg his maleren og skal samle dyret igen. Malingen ser fantastisk ud!! Jeg har prøvet at ridse den med en nøg...
Styling
Oprettet:
8. jan 2014
Visninger:
5.337
Omlakering eller rep. af nuværende lak? Hey MCG! Lakken på min 750 Intruder er ikke, hvad den har været, så jeg vil gerne give den en overhaling over vinter...
Styling
Oprettet:
21. okt 2013
Visninger:
1.283
Rust maling Nogen der ved hvor man kan købe maling som giver rust effekt? evt på spray?
Styling
Oprettet:
17. okt 2013
Visninger:
3.956
Maling af tank med hammerlak? Hej Står og skal have malet min tank samt nogle andre dele på min MC!! Har overvejet at gøre dette med Hammerlak, ...
Styling
Oprettet:
21. apr 2013
Visninger:
3.647
Gammel motor/ Ny motor Hej folkens, Er indehaver af en gammel vn 750 som er fra 86 Og den cykel er ret gammel og se på, så jeg har sat mi...
Styling
Oprettet:
30. okt 2012
Visninger:
1.563
Div styling til gammel 600f katana Halløj Jeg vil starte med at sige jeg har søgt i forum i 1 times tid og set på mange links men der er mange sider hvor...
Styling
Oprettet:
6. maj 2012
Visninger:
1.182

Annonce