909 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

virker "tun" potter... virker "tun" potter...

Jeg overvejer at skifte potterne på mn xj600 fra 2004.

Jeg ville skifte dem for at få noget mere ud af cyklen, rent kraftmæssigt.. evt. kombinere det med noget kn kit.. Men hvis det ikke giver en skid, sådan potter og kn kit alene - ud over lyd _ så gider jeg sku ikke bruge penge på det.

Jeg har naturligvis brug for at høre fra jer - så jeg glæder mig til nogle svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle helt nyt jysk klædeskab 1.000 kr.
  • Hækklipning og evt. beskæring 1.250 kr.
  • Rengøring til hus primært hovedområderne 1.500 kr.
  • Ordne låse til døre flere steder. 700 kr.
  • Græsslåning af have og forhave 500 kr.
  • Jeg har en flagline der har sat sig fast i toppen af min flagstang og resten af linen er ned på jorden, håber der er en der kan hjælpe med det. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  virker "tun" potter...
  • #2   23. apr 2006 omdysning... hvad gør det, hvad betyder det fortæl fortæl...

• #4   23. apr 2006 når du ændrer på motoren konstruktion eller lignende, skal en motor altid justeres efter de nye forhold!

• #6   23. apr 2006 tror du har ret.... det en hyggelig begynder cykel som konen kan overtage om et par år... er "vandt" til en duc 620 fra køreskolen.. den er rimelig ok.. men det sku noget underligt noget som man bare vil have noget der kan mere og mere.. men hvad dælen... sådan er det jo...

• #9   23. apr 2006 jeg har hentet 9 hk bare ved at sætte andre potter på min mc. det har givet et meget beder optræk.mvh allan h

• #10   24. apr 2006 alt om motorcykler har ogsp en gang testet slip-on potter. De testede 22 forskellige potter på en gsxR 750 '99 indsp. de hentede mellem 2-4hk. på næsten alle potterne, uden justering af mappet. og efter justering med powercommander blev det vist nok til 3-7hk. mere end std.

• #11   24. apr 2006 nu skriver du "hvis det ikke giver noget"... du skal jo nok ikke regne med at den pluselig har 200 hk. på hjulet, resultatet af: ny potte/3.500,-, kn-luftfilter+dyser 700-1500,- , justering på rullefelt 2000,- - ialt ca.7.000kr. og så vil du på toppen få 5-10hk. mere, og forhåbentligt et tilsvarende lidt højere effekt i hele registret fra 4-5.000 omdr.

Kommentér på:
virker "tun" potter...

Annonce