{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor går turen hen i år ?
  • #1   17. jan 2018 Norge - midt juni, 3-4 dages tur.
    Tips og ideer modtages.
    Turen er ikke planlagt. smiley


  • #2   17. jan 2018 Min og konen har planlagt en tur op og ned af vestjyske. Ellers er jeg ved at binde mig op på en herre tur til Sverige.

  • #3   17. jan 2018 Kørte for et par år siden rundt om den tyske grænse - 5500 km igennem 10 lande på en måned. Kørte på min gamle 1980 XT250. Det var en herlig tur!

    Tror bare jeg smider passet i lommen, starter cyklen og ser hvor jeg ender i år. Østrig var for fedt, selv på den gamle XT'er med tromle-bremse både for og bag, men der er måske for langt i år.

    Kan anbefale jer alle at trille rundt i bjergene i Østrig - men vil nok anbefale en skrivebremse foran.


  • #5   18. jan 2018 Foreløbig kun 2 ture planlagt, den traditionelle klubtur går til Harzen.
    Hvis der er nogen der har gode tips til ruter omkring, udover de kendte Netzkater, küffhaüser osv, hører jeg gerne.
    Sommerferien med nogle kammerater går gennem Schwarzwald og Schweiz til Aosta dalen, op over Tour de France bjergene, omkring Mont Blanc og hjem igen.
    Med en lille datter, er det svært at få tid, til de helt store ture..


  • #6   18. jan 2018 Til Slusekiosken i Silkeborg. Mange gange, hvis alt bliver som det plejer at være. Ikke en oplevelse for livet dog, bare hyggeligt.

  • #7   18. jan 2018 napper 5 dage på Cartagena race circuit i slut januar-start februar og ellers et par ture mere på de nordiske baner på banejernet. Udover det bliver det nok til en ø-hop tur i det danske på de gamle veteraner for mig, kæresten og min far - destinationen er ikke målet smiley

  • #8   19. jan 2018 Håber i første omgang på en bedre 2018-sæson rent vejrmæssigt - sommeren 2017 var s'gu lidt sløj. Så tager vi den der fra smiley

  • #9   19. jan 2018 Road trip i US 4-5 uger i September smiley smiley Glæder mig da det bliver 3 år siden sidst !!

  • #10   19. jan 2018 Polen rundt kan anbefales. Der er rigtig meget at se.
    I 2019 går min tur til Skotland.
    PS: Du har skrevet i Tuning. Nok ikke lige det rigtige forum. smiley


  • #11   19. jan 2018 Pis også håber det går smiley

  • #12   23. jan 2018 Småture rundt i dk, budgettet er ikke til mere i år desværre. Der skal laves tag, kloakseperaring og andet dyrt på huset. Nordkap sidste år var total fedt, så der må noget stort i støbeskeen til næste år smiley

  • #13   24. jan 2018 Planlægger en tur med min far igennem Tyskland, Holland og Belgien med mål i Wales og måske et svip til det sydlige Irland. Regner med 8-9 dage. Har ikke planlagt de store udflugtsmål så tips modtages med kyshånd.

  • #14   24. jan 2018 Lidt misundelig på du ku finde seks andre at køre på langtour med.. smiley !!
    Er sikkert godt at være så,mange..
    Har prøvet at være to og tre.. men det kan nogen gange ende lidt bøvlet.. vil noget forskelligt når man så er afsted..
    smiley eventyreren og ham der har det fint lige her.. smiley

    Hvordan tacklede I det..??
    Kender I hinanden i forvejen.?

    Jeg ender ofte med at køre selv.. og have min egen fest.. smiley
    Som regel snakker man mere m de lokale.. der ikke er bange for at henvende sig osv..

    Må prøve at finde mig et køre fællesskab lokalt, og se om nogen vil mæ’ Videre ud i den store verden.. hmmm.. smiley


  • #15   24. jan 2018 #14 i vores tilfælde, kræver det en del afstemning af forventninger inden vi tager afsted. Vi mødes i løbet af vinteren og får vendt muligheder, forslag og drømme.
    Disse møder er i sig selv også underholdende, men turene bliver, efter min mening, bare en større oplevelse ved at kunne dele den med gode venner.
    Man ser og oplever flere ting, som man selv overser eller fravælger, desuden giver det hjemlandet en større tryghed, at vide man ikke er alene afsted.
    Mine kørekammerater har jeg mødt i mc-klubben og det der binder os bedst sammen er at vi har lyst til at tage ud og opleve noget sammen og at vi kører på samme niveau, fart, rutevalg og distance. Vi er ikke ens, men ved at have talt om turen i forvejen, respekterer man at vi har forskellige meninger om turens afvikling.
    Vi er 6 mand, det er meget, 3 er næsten for lidt.


  • #16   24. jan 2018 Super input smiley
    Tak Preben
    smiley


  • #17   25. jan 2018 Jeg lavede et opslag her inde så det var sådan turen blev til vi blev så 7 ialt som ikke kende hinanden bortset fra to som havde køre sammen før og det var en oplevelse for livet syntes ik 7 er for mange da vi alle er så forskellige så der var masser af snakke om men mam kan heller ik undgå lidt fnider nå man bliver træt og udkørt men jeg ville helt sikkert gøre det igen

    Se evt billeder i mit fotoalbum


  • #18   27. feb 2018 De sidste 3 år har den stået på Sverige og Norge hvor min MC buddy og jeg har benyttet os af allemandsretten, dvs du må sådan set næsten slå dit telt op hvor du vil.
    Der er 3 små og simple regler som vi følger.
    * Ruten er ikke planlagt på forhånd, det er humøret og vejret der bestemmer om vi kører nord, syd eller øst over.
    * Vi kører for såvidt kun på små veje og til tider grus.
    * Morgenmad og aftensmad skal laves over bål.
    I år ser det ud til vi bliver 4 stk og turen går igen til Sverige, så vi må se hvilke oplevelser der ligger forude.

    Ønsker Jer alle en god og sikker sæson :O)


  • #19   27. feb 2018 Diverse danske Havne og have is

Kommentér på:
Hvor går turen hen i år ?

Annonce