Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tudefjæs
  • #1   25. dec 2005 hvad sker der for ham, han har sgu da brug for seriøs hjælp

• #2   25. dec 2005 Og hvor blir folk af når der så virkelig bliver lagt et pisse ligegyldigt indlæg ind ?! Ikke dermed sagt at Peter sagde det var et åndsvagt indlæg Mars lagde ind for lidt siden. Men det var der i det mindste en mening med... Det her er sgu da bare en spejderdreng der vil træde lidt mere i såret ?! Og nej, paul... Hvorfor i alverden sku han ha brug for seriøs hjælp ?! Han har jo bare kærestesorger. Hvilket en nogenlunde velfungerende mand i din alder burde ku' forstå, ikke er det fedeste i verden!

• #3   25. dec 2005 Syntes heller ikke det hører hjemme her på mcg.
    Det er vel 2-3 uger siden han oprettede et tilsvarrende indlæg

• #4   25. dec 2005 Nordskov ,, !!!!

Jeg læste dit indlæg i forrige tråd (fra mars) og nu dette...

Hvad er det for en mærkelig fordømmende/moraliserende attityde du vil pådutte andre ???

Manden (Mars) har flere gange før gjort sig uheldigt bemærket, og fortsætter åbenbart selvom det ikke bliver vel modtaget.

Men så kommer du og fortæller os andre hvad vi skal acceptere og hvor forstående vi skal være ??? Gider du selv lige og tage en slapper, du er selv til at brække sig over......

Bo

• #5   25. dec 2005 Peter,,,

Tror som sædvanlig at de sover deres skønhedssøvn,, :-))

• #6   25. dec 2005 Jaa. Bo. ved ikke hvad bla. nordskov og co. tænker på, men Mars skal væk fra gallreriet og det kan ikke gå hurtigt nok. der er nogle der sover i adm.

• #7   25. dec 2005 i kan lige så godt glemme at få Amin i tale, jeg har skrevet flere seriøse breve og oven i købet gjort opmærksom på at han/de ikke svare tilbage når man henvender sig, men ak,,,,,, intet svar!!!!!!!!!!! :o(

• #8   25. dec 2005 Det er jo ikke fordi jeg vil ha det dele til at være rosenrødt og super godt. Jeg prøver heller ikke at pådutte nogen noget. Opfat det som et svar af nogen lunde samme kaliber som Mars får igen når han skriver et ligegyldigt indlæg... Og som der bliver nævnt i det sidste indlæg, hvorfor ik bare gi manden én "det er jeg sgu ked af at høre". Og så læse de andre indlæg hvis det ik siger jer en skid ? Ignorer det dog hvis det er så slemt. Der er fandme bare så mange regler der står mellem linierne snart, at det er umuligt at finde ud af hva man kan tillade sig uden folk går helt amok...
    Jeg ber dig ikke acceptere noget som helst Hayabosa, jeg har heller ikke sagt du var til at brække sig over. Men igen er det så nemt bare at sidde og fyre mundlort af når man ikke skal konfronteres med modparten. Hvis jeg havde magten på det her site var der også nogle stykker jeg gerne så forsvandt. Men det er et fuckin offentligt sted!!
    Når alt det her er sagt (skrevet). Så nej, i har nok ret i at det her ikke er et spykolog centrum hvor man kan beabejde sine sorger. Men så fortæl ham det på en måde man kan bruge til noget... Det andet minder sgu for meget om en børnehave! Og det der med at det er en 2-3 uger siden han oprettede en debat der var lige så ligegyldig. Det holder da ikke ?! Hvis han smed 8 nye pisse irreterende indlæg ind hver dag, så ku vi snakke. Men jeg husker ikke nogle af de forrige indlæg, og jeg er egentlig heller ik interreseret i at finde dem. Jeg er her da hver dag uden at føle mig overrendt af ligegyldigt lort. Men jeg er åbenbart for tollerent til at færdes online på en hjemmeside, hvorpå der findes et forum som frit kan benyttes af op i mod 2000 mennesker som alle har deres mening, synspunkter og computer med tilhørende tastatur ?

• #9   25. dec 2005 Hej igen Nordskov...

Som du selv skriver, og det samme synes jeg heller ikke at jeg gør "sidde og fyre mundlort af når man ikke skal konfronteres med modparten."

Jeg bryder mig bare ikke om noget der minder om "moral prædiken" eller "morrallister"

Men ok at du forklarer dig,, smiley Men så må du oxå være parat til en lille omgang respons smiley

Keep smiling,,, der er kun små 3 lysår til at vi skal ud og køre igen

Bo

• #10   25. dec 2005 hold nu kæft..... er det mest seriøse jeg kan sige til det emne her... men ehhh held og lykke med det

• #11   25. dec 2005 Selvfølgelig Hayabosa, det er jo et forum smiley Jeg smiler, selvom 3 lysår virker lang tid på mig...

Kommentér på:
Tudefjæs

Annonce