567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Køb af hjelm på internettet Køb af hjelm på internettet

Hej Alle

Går og tænker lidt på at købe en Shoei XR1000 Flutter2 TC-2 eller TC-7. Men priserne herhjemme er jo vanvittige i forhold til i udlandet, så vil høre om nogle af jer har erfaring med følgende websider:

helmetcity.co.uk
lidsdirect.co.uk
bikersdirect.co.uk
motowebshop.com

Er det i øvrigt ikke en ganske udmærket hjelm?

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af hjelm på internettet
  • #2   18. mar 2009 største problem er jo nok at finde den rigtige str. ........

• #3   18. mar 2009 Jeg kan ikke anbefale nogen af siderne, da jeg aldrig har handlet der. Men jeg kan klart anbefale hjelmen. Jeg købte min første XR1000 sidste sæson, og har her i vinters anskaffet mig endnu en XR1000 som backup (den var skide billig:-))

Michael: Hvorfor skulle der være problemer med at finde den rigtige størrelse? Man ge MCforhandlere har Shoei på hylderne, så det er bare ind og prøve den, og så bestille på nettet.

• #4   18. mar 2009 Flemming: Super! Dejligt at høre! smiley

Michael: Min kæreste har en XR1000 og vi bruger samme str. Så det er det mindste problem lige pt! smiley

• #5   18. mar 2009 Smed: Tak for feedbacken! Jeg har også kun hørt godt om dem, min kæreste er i hvert fald mega glad for hans! Og så synes jeg at det er lidt fedt at de nu kan fåes med lidt tøse-farver! smiley

• #6   18. mar 2009 Hej Ninna.

Kig på de sidste 2 billeder i min profil....
    Den er købt hos Bikers Direct...fik hjelmen hjem fra England på 3 dage - problemfri handel.

Tulle

• #7   19. mar 2009 Kig evt ind på www.dmcn.dk for flere netbutikker under "Alverdens Links"

• #8   19. mar 2009 Tulle: Tak for kigget og for anbefalingen! Jeg ser selv på den med sommerfuglen, dog 2009 modellen, men hvor er de fede, og super seje tøse-ting du har! smiley

Vildand og Nicolak: Tak for tipsene! smiley

• #9   19. mar 2009 Ninna

Var så lidt...
    Jeg tabte simpelthen også mit hjerte til den med sommerfuglen.. kunne dog bedst li´ den fra sidste år - som jeg så købte.
    Det gjorde også at jeg fik den for 2253 kr incl. fragt.

Man er vel lidt tøs - så må man også godt vise det.....GG

Kommentér på:
Køb af hjelm på internettet

Annonce