624 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
begrænsninger på tyske MC'er begrænsninger på tyske MC'er
Jeg sidder lige og surfer rundt efter en MC og har også søgt lidt i tyskland. Men alle 125 og 250 cc'ere jeg finder har næsten allesammen 15 eller 17 heste hvordan kan det være har de andre regler dernede og er det er det bare fordi de ikke må have flere heste eller er det bare fordi jeg kun har fundet begyndermc'ere. Eller hvordan er det hele skruet sammen dernede.... Jeg er lidt forvirret så jeg håber at der er en af jer gutter eller gutinder der kan hjælpe mig lidt.
0 synes godt om
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
eks skal de betale 50% mere i forsikring for en cykel med 102hk end en med 99hk...
Jeg vil tro at det samme er gældende for de små modeller...
Begrænsningen plejer ikke at være svær at fjerne, men når du finder ud af hvilken model du vil have kan du bare ringe til den danske leverandør og få at vide hvordan man ophæver den... bare for en sikkerheds skyld...
/Jan
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Eks. alt under 100 hk var billigere, men jeg tror at den regel er ophævet nu, det er bla en af grundene til at bmw laver flere kraftiger mc'ere nu (langt over 100)
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 34 Svar: 759
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 49 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.408
muligvis din makkers gix stod tosset i knastkæde , men det har ikke noget med neddrosling at gøre , det er en brist de har
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 308
Men man skal passe lidt på med at købe en droslet. På min SECA ændrer de knastaksel (!!), CDI (!!), indsugsgummi og dyser for at få den ned på 27hk. Det er altså mange penge som skal smides for at få den op på 46hk igen...
begrænsninger på tyske MC'er