624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Jens K
Jens K
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 8

begrænsninger på tyske MC'er begrænsninger på tyske MC'er

Jeg sidder lige og surfer rundt efter en MC og har også søgt lidt i tyskland. Men alle 125 og 250 cc'ere jeg finder har næsten allesammen 15 eller 17 heste hvordan kan det være har de andre regler dernede og er det er det bare fordi de ikke må have flere heste eller er det bare fordi jeg kun har fundet begyndermc'ere. Eller hvordan er det hele skruet sammen dernede.... Jeg er lidt forvirret så jeg håber at der er en af jer gutter eller gutinder der kan hjælpe mig lidt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  begrænsninger på tyske MC'er
  • #2   31. jan 2006 Mange tyske mc'er er droslet (på papiret) pga. deres forsikringsordninger....

eks skal de betale 50% mere i forsikring for en cykel med 102hk end en med 99hk...

Jeg vil tro at det samme er gældende for de små modeller...

Begrænsningen plejer ikke at være svær at fjerne, men når du finder ud af hvilken model du vil have kan du bare ringe til den danske leverandør og få at vide hvordan man ophæver den... bare for en sikkerheds skyld...

/Jan

• #3   31. jan 2006 Jan har fat i noget af det rigtige

Eks. alt under 100 hk var billigere, men jeg tror at den regel er ophævet nu, det er bla en af grundene til at bmw laver flere kraftiger mc'ere nu (langt over 100)

• #5   31. jan 2006 Det kan godt komme til at koste et par tusind kr. at få de små 125 op på full power. det er udstødningsventilen der mangler, og nogle gange også en anden cdi, så man skal ofre lidt penge smiley

• #6   31. jan 2006 til dæksmed.
    muligvis din makkers gix stod tosset i knastkæde , men det har ikke noget med neddrosling at gøre , det er en brist de har

• #7   1. feb 2006 Jeg ved at i Norge må man køre på "let motorcykel" fra man er 16 - det er vist noget med 15-17 heste. Jeg ved ikke om det er noget lignende i Tyskland.

Men man skal passe lidt på med at købe en droslet. På min SECA ændrer de knastaksel (!!), CDI (!!), indsugsgummi og dyser for at få den ned på 27hk. Det er altså mange penge som skal smides for at få den op på 46hk igen...

Kommentér på:
begrænsninger på tyske MC'er

Annonce