918 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Godkendelse af drosling Godkendelse af drosling

Goddag ..

Jeg står og er igang med at købe en ktm 620 lc4.. Jeg er under 21 år, og har derfor problemmet at den har for mange hk.. Man kan desværre ikke få et droslings sæt til den maskine.. Men min far kan sagtens selv lave et.. Nu er spørgsmålet bare, HVORHENNE FÅR MAN GODKENDT DEN DROSLING?

Jeg vil blive rigtig glad for svar / vejledning til hvem jeg kan snakke med det om.

Mvh
Razzi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godkendelse af drosling
  • #1   2. jun 2009 min blev godkendt af en suzuki forhandler

• #2   2. jun 2009 så du skal nok ringe til ktm og snakker med dem den skal jo om synes og det skal skrive i parpirene på den

• #3   2. jun 2009 altså havde du selv lavet droslingen, og så havde du fået suzuki til at godkende den?

• #4   2. jun 2009 nej jeg have bare en mc mekaniker til at lave det men den dumpet til syn pga han ikke have de papir der skulle til og dem kunne kun suzuki give...

• #5   2. jun 2009 Okay, og dem gav suzuki bare uden videre?

• #6   2. jun 2009 nej de koste sku og de skal godkende at det der er laver er som det skal være så den kan ikke betale sig at lave det selv

• #7   2. jun 2009 Det er klart:P

Hvor meget måtte du af med så?

• #8   2. jun 2009 En drosling skal være TÜV-godkendt og hvis du an få presset sådan en igennem så vil jeg gerne lige høre hvordan du gør. Vil mene det er en MEGET langvarig proces og det koster sikkert også nogle basøre. Det er ikke for sjov de kit er så dyre som de er. Der bliver lavet et papir hvor der står at det er godtkendt specifikt til dit stelnummer så dem der sælger brugte droslingskit kan man i bund og grund ikke bruge til en skid med mindre man vil have en knallert med mindre kræfter og hvor mange er der lige der vil det? men ellers god jagt!

• #9   2. jun 2009 Dvs. at man slet ikke kan få den ktm ud og køre lovligvis hvis mane r sådan en som mig, hvad fanden er det for en rådden lovgivning?!

Nå men tak for svar smiley

Kommentér på:
Godkendelse af drosling

Annonce