820 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Priser brugt udstyr helt gak gak? Priser brugt udstyr helt gak gak?

Hejsa..
I min søgen efter et par støvler til fruen, Har jeg i den forbindelse også kigget på brugt udstyr..
Er det bare mig eller er priserne totalt gak gak på brugt?
Syntes mange vil have priser på brugt der ligger MEGET tæt opad prisen på nyt!
Har faktisk fundet enkelte der vil have mere for brugte støvler end hvad nye i samme model koster! .g.
I min verden er brugt brugt, og koster derfor mindre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser brugt udstyr helt gak gak?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #1   5. mar 2011 Til tider virker folks prissætning ret tåbelig, men husk på at det faktisk sker at ting kommer på tilbud...

Det er jo ikke utænkeligt at det folk sælger, er nedsat med 30% i forhold til den originale købspris, men så i mellemtiden er faldet måske 25% ude i forretningerne mens de ikke kiggede.

• #2   5. mar 2011 Brugt udstyr eller brugt cykel det er hvist samme problem. Folk tror åbenbart deres ting og sager er belagt med guld... eller også vil de rent faktisk helst ikke sælge smiley

• #3   5. mar 2011 Et råd : Hold op med at være en nærrigrøv og køb et par nye støvler til kosten.

• #4   5. mar 2011 Desværre er det også sådan, at mange der vil købe brugt, tror de kan få det "næsten" gratis! Så mon ikke det går lige op! ;o)

• #5   5. mar 2011 yup yup alle tror der er finansekrise hos dem som sælger..

Jeg har selv lige haft en hjelm tilsalg... Helt ny og folk ville ha den til ca. 37% af ny prisen i DK.

• #7   5. mar 2011 Folk må sgu selvom, enten bliver det solgt ellers så gør det ikke..

men jeg synes nu alligevel det er sjovt når nogen har en dragt til salg som eksempelvis koster 3000kr leveret fra england, og de vil have 3500for deres dragt fordi de har givet 5000i Danmark... vel og mærke efter de er blevet gjort opmærksomme på at dragten ER billigere..

• #8   5. mar 2011 Brian K (Dianalund): er helt enig, havde en læderdragt tilsalg, der var ikke en skramme på den og var brugt 10-20gange, nyprisen lå på 13.000kr herhjemme, den solgte jeg for 2600kr... der ligger brugte trackdays dragte der har været i jorden til samme pris... men der må jo være nogen der køber det, siden priserne ligger deroppe.

• #9   5. mar 2011 Du må også købe mine støvler for mere end de kostede fra nye af.
    skal vi sige dobbelt op smiley

Du kan finde nogle ved t-hansen
    til meget små penge
    og nyt er nyt (2 års garanti)

Hilsen Kjeld

Kommentér på:
Priser brugt udstyr helt gak gak?

Annonce