9.295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Rigtige teoriprøve nemmere end de evaluerende? Rigtige teoriprøve nemmere end de evaluerende?

Hej gutter, står og skal til teoriprøve her på torsdag. Er i fuld gang med at køre en masse evaluernde igennem, men ligger på de der 4-7 fejl... Kan huske da jeg tog pappet til min bil (ca 5-6 år siden) der var den rigtige prøve langt nemmere. Dengang lå jeg med 7-9 fejl inden, og bestod den rigtige prøve med 1 fejl.. Jeg ville bare høre om det stadig er sådan at den rigtige prøve er nemmere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rigtige teoriprøve nemmere end de evaluerende?
  • #1   24. maj 2011 Tog min prøve til mc for mindre en 10 timer siden.... og den var MEGET nem... logisk og ik så meget pis... jeg lå også på en 5-6 fejl før og fik 1 idag...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.719
    #2   24. maj 2011 Som udgangspunkt er den bare et udpluk af alle de billeder som alle de evaluerende består af.

Træn, for faen træn! smiley

Du SKAL kunne komme ned på 0 fejl...

• #3   24. maj 2011 Hvis du tager de prøver man kan få på cd, og kører dem igennem 2-3 gange om dagen, så burde du kunne komme ned og ligge stabilt mellem 0 og 5 fejl. Skriv eventuelt de regler ned som du synes er mærkelige og derfor har brug for at huske. I mit tilfælde var det vist nogle af parkeringsreglerne.

De som man tager til den rigtige prøve fandt jeg også lettere. Dog med det forbehold at billederne var fra før jeg blev født, og også langt ældre end billederne på cd'en. Det syntes jeg faktisk at man skulle abstrahere lidt fra, for man fik lidt følelsen at det her var man ikke vant til, at det var en anden prøve end den man burde have øvet til.

Men cd'en er et super stykke værktøj. Man lærer hurtigt at identificere hvad det er man bliver testet i i de forskellige situationer, hvor faldgrupperne kan være.

• #4   24. maj 2011 Kære Sajmon, du må igang med en kørelæreruddannelse...:-)

den rigtige prøver er MULIGVIS nemmere end de evaluerende, det kommer an på om man har fanget systemet i spørgsmålene.. Held er også en faktor, da politiet skifter mellem 5 forskellige prøver, de 3 "gamle" er rigtig nemme, de 2 "nye" en anelse sværere...

Når jeg får tid, imorgen måske, skal jeg nok oprette en tråd med forklaring til de 15 billeder, der typisk volder problemer (ca. 3 i hver prøve)...

• #5   24. maj 2011 Ja - som sagt er der ikke billeder i prøven der kan misforståes, som træningsbillederne er fulde af smiley

• #6   24. maj 2011 Syntes godt nok vores prøve var gammel, men forholdsvis nem. Syntes ikke til den rigtige prøve der var så mange af de spørgsmål hvor man er i tvivl. Det syntes jeg godt der kan være på dem man normalt tager. Du skal helst øve dig, for du skulle helst ikke lave fejl i køreprøven senere.

God fornøjelse med teori. Husk når du har bestået den praktiske prøve, så køre du bare, så er teori, vigepligt og hastighedsregler ligegyldige smiley

• #7   24. maj 2011 Præcis på trænings prøverne synes jeg man meget nemt kan komme i tvivl om hvad der helt præcist menes.. Men ser ud til 'systemet' stadig er det samme smiley

• #8   24. maj 2011 Havde selv 1 fejl ud af ca 5 prøver men havde 3 fejl i selve teori prøven. Jeg blev desuden overrasket over, at billederne syntes for mig lang svære en i øve prøverne.

• #9   25. maj 2011 Jeg fik også ud af min kørelære at selve prøven er meget nemmere.
    Dog med en untagelse sagde han!

Der er 5 forskellige prøver. 4 af dem er nemme og 1 svær!

Grunden til dette er at lov siger at der skal være en vis dumpeprocent ca 7 ud af 10 dumper til denne prøve!

• #10   25. maj 2011 Det kan så være, at den jeg fik til teori prøven var den som I siger var den svære.

Puha jeg er glad for jeg bestod:)

Jonas jeg ønsker dig al held og lykke, du skal nok klare den.

• #11   25. maj 2011 Jeg har også et indtryk af at den "rigtige" prøve er nemmere end de evaluerende..

De evaluerende er ofte fokuseret på et emne f.eks. vejens omgivelser, og så kan der være mange fælder.. mens den teoretiske indeholder alle forskellige prøver bl.a. parkering som er pisse nemt.. (90% af tiden nej)

• #12   25. maj 2011 Rene J:

Kørelæreren har fortalt det, og han er hamrende sur over det.
    Så du har nok bare været "heldig"

• Koyrilararin Bergur J
    Koyrilararin Bergur J Tilmeldt:
    nov 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #13   6. nov 2017 Prøv teoriprøverne på Www.BeståTeori.dk smiley Minder om politiets prøver smiley

Kommentér på:
Rigtige teoriprøve nemmere end de evaluerende?

Annonce