902 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

bane kørelse bane kørelse

hey nogle der har forstand på bane cykler og hvordan man kommer i gang bor jo i thy i jydeland smiley der er ikke så mange baner af hva jeg ved af i hver fald ?? ja jeg skal have en bane cykle ja men hva kræver det at komme i gang skal man have en tilladelse osv. osv.

ps . nogle der ved noget om Isle of Man TT 2014 kunne godt tænke mig at komme der over og se det og måske køre en tur der over skal de være indreg for at køre derover. mange køre jo på bane racer men de køre jo også i løbet jeg vil ikke vinde noget kunne bare godt tænke mig at køre der over.

nogle der ved noget på disse 2 spørgsmål god dag der ude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bane kørelse
  • #1   11. nov 2013 Mht Isle of Man, skal din cykel i hvert fald være på plader..

• #2   11. nov 2013 Mener stadig Thy gokart bane bliver brugt til motard.
    Der trænes også motard i Ålborg ca. Hver 2. Uge hele sommeren.

• #3   11. nov 2013 Du behøver ikke have en banecykel.. start med at køre på din gadecykel de første par gange og se om det er noget for dig, hold øje med track day kalenderen i 2014 og meld dig til efter lyst og råd..

• #4   11. nov 2013 Bor selv i thy og ville også gerne ud og køre lidt !

• #5   11. nov 2013 Du skal bruge en cykel, hvis ikke du vil starte på din gadecykel, så skal du bruge løftere til for og bag, et par dækvarmere og 2 sæt fælge, et med tørvejrsdæk og et med regnversdæk, så skal du bruge en trailer eller en kassevogn og en pavillon eller lignende, mange bruger campingvogne som de skære i stykker smiley Så skal du bruge nogle dunke til benzin, nogen svor til plast andre Jerry cans, men det er vist religion..
    Så skal du beside godt humør og sociale vaner, så bliver det sjovest smiley og ellers så er du vist snart ude at køre..

Du skal selvfølgelig også bruge en rampe af en art til at få cykel op og ned fra din trailer smiley

• #6   11. nov 2013 Som allerede nævnt, meld dig til et par trackdays hvor du bruger din gadecykel.
    Sørg for den er i god stand med gode dæk , derudover skal du have noget sikkert mc tøj. Sikkert fodtøj , handsker og en rygskinne.
    Udover at køre får du også en masse indtryk og mulighed for at få en snak med kørere på forskellig niveau.
    Jeg har selv kørt en del på Padborg Park samt en del med Zenergy Racing på forskellige baner og har haft det sjovt både på Padborg og andre baner med Zenergy Racing, så det vil være min anbefaling.
    Som vi andre må du jo nok væbne dig med tålmodighed indtil foråret nærmer sig.

Kommentér på:
bane kørelse

Annonce