bane kørelse bane kørelse
hey nogle der har forstand på bane cykler og hvordan man kommer i gang bor jo i thy i jydeland der er ikke så mange baner af hva jeg ved af i hver fald ?? ja jeg skal have en bane cykle ja men hva kræver det at komme i gang skal man have en tilladelse osv. osv.
ps . nogle der ved noget om Isle of Man TT 2014 kunne godt tænke mig at komme der over og se det og måske køre en tur der over skal de være indreg for at køre derover. mange køre jo på bane racer men de køre jo også i løbet jeg vil ikke vinde noget kunne bare godt tænke mig at køre der over.
nogle der ved noget på disse 2 spørgsmål god dag der ude
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.565
aug 2009
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 386 Svar: 2.292
Der trænes også motard i Ålborg ca. Hver 2. Uge hele sommeren.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
sep 2013
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 23
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 965
Så skal du beside godt humør og sociale vaner, så bliver det sjovest
Du skal selvfølgelig også bruge en rampe af en art til at få cykel op og ned fra din trailer
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 57
Sørg for den er i god stand med gode dæk , derudover skal du have noget sikkert mc tøj. Sikkert fodtøj , handsker og en rygskinne.
Udover at køre får du også en masse indtryk og mulighed for at få en snak med kørere på forskellig niveau.
Jeg har selv kørt en del på Padborg Park samt en del med Zenergy Racing på forskellige baner og har haft det sjovt både på Padborg og andre baner med Zenergy Racing, så det vil være min anbefaling.
Som vi andre må du jo nok væbne dig med tålmodighed indtil foråret nærmer sig.
bane kørelse