679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

har et slags dødspunkt ved 9-10 omd? har et slags dødspunkt ved 9-10 omd?

Hej allesammen.

Jeg har en Suzuki gsx-r 250. Mit problem det er, at der ligesom er et "dødt punkt mellem 8-10 omdrejninger".
Den har det i alle gear. Hvis jeg f.eks. giver fuld hane i første gear trækker helt op til de 8000 omd. hvor den ligesom prutter/pludre lidt/Mistet lidt træk, men lige så snart den rammer 11000 omdrejninger trækker den bare derud af. Det skal lige siges at det er ved al slags gas den gør det mellem 8-10 omd. Altså det er ligesom om at trækket ikke er rent. hvis jeg kører i 6 gear og kører 60 kmt og gasser op trækker den fint, men lige så snart den rammer de 80-90kmt ved 8000 omd. mister den trækket, og kommer først ordentligt igen ved 10-11 omd. Ved god at den maskine først begynder at arbejde der, men derfor skal den vil trække rent hele vejen igennem? og optrækket mellem 8-10 omd. skal vel heller ikke være dårligere end trækket mellem 6- 8.

til info skal det lige siges, at den har gjort det lige siden jeg købte den, og udstødningen sad også på da jeg købte den. 2 måneder side.

Håber jeg har givet nok info. hvis der er andet i vil vide, må i jo bare skrive.!

HJÆLP.. er der nogen der ved hvad der er galt?

Mvh
Jonas A. P. Jørgensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har et slags dødspunkt ved 9-10 omd?
Kommentér på:
har et slags dødspunkt ved 9-10 omd?

Annonce