416 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Dainese i små str. Dainese i små str.

Jeg vil i weekenden kigge/prøve lidt mc jakke og har tænkt mig noget fra mærket Dainese. Har set at Frankies i Randers sælger dette mærke.

Er der nogle som ved om de har noget i små str. (46/48) Inden jeg tager den lange tur derned?

Evt. andre steder som de har dette, havde tænkt på en tur til grænsen, men det bliver ikke lige denne weekend...:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dainese i små str.
  • #1   27. jul 2007 Du kan godt få Dainese i 46 og 48, kører selv i str. 48 i både læder og tekstil. Og ja - Frankies er et fint sted at handle, og hans priser ligger på samme niveau som i Tyskland, så der er ikke noget at spare ved at køre syd for grænsen. Iøvrigt forhandler Franz Kroon i Århus også Dainese.

• #2   27. jul 2007 Sidste år havde Franz Kroon i hvert tilfælde de små størrelser i Dainese... men har ikke været der i år men prøv at ringe og spørge... Jeg har altid fået en utrolig god behandling derinde - også selvom han ved jeg ikke kører Yamaha.... c",))))

• #3   27. jul 2007 44 er for småt for mig, det bliver min. 46. Er nemlig i tvivl om det skal være en 48, da jeg skal ha en rygbeskytter på indenunder.

Er 171cm høj og bruger normalt small i tøj.

Kommentér på:
Dainese i små str.

Annonce