{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn af MC på Amager
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #1   10. jun 2019 Bare tag den nærmeste synshal. Din MC skal jo kunne synes alle steder - ellers er den ikke synsklar.

  • Nicki K
    Nicki K Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   10. jun 2019 Ikke den slags svar jeg søgte
    Tak ellers smiley


  • #3   10. jun 2019 Ring rundt og forhør dem. sig du har en ikke lovlig MC du gerne vil have godkendt smiley

  • #4   10. jun 2019 Hvad med at fylde lidt grydesvampe i udstødningen?

  • #5   10. jun 2019 Har selv en " larmer" og jeg fik min synet hos applus på egensevej 29
    "løjtegårdsvej" uden problemer
    Så held og lykke


  • #6   11. jun 2019 Jeg får altid synet mine ting ved synsgruppen på Kirstinehøj da jeg synes man får en god og fair behandling. Skal så siges jeg ikke har fået synet cykler med fri udblæsning, så hvis det er sådan én du har havde jeg nok også hoppet på den med svampe i rørerne inden fremmøde.

  • Nicki K
    Nicki K Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #7   11. jun 2019 Tak for alle svar
    Nogen der så har prøvet med grydesvamp om det virker ?? smiley


  • #8   11. jun 2019 Hvorfor ikke bare syne den med nogen mindre larmende udstødninger?
    Hvis du så bliver bustet bagefter med de larmende udstødninger må du bare betale ved kasse et.


  • #9   11. jun 2019 @7 ja grydesvampe (altså dem af ståluld) dæmper lyden hvis du har en åben potte på. Kan du komme til at skubbe dem ind i potten forfra gennem hullet til forrøret vil det virke godt. Bind evt noget ståltråd om svampene og lad det stikke fremad ind i forføret, så er de nemmere at fiske ud når du igen vil larme.

    Men prøv dig lidt frem, du får jo et mindre flow og dermed en federe blanding, og du skal jo ikke have potten helt stoppet til så cyklen ikke kan køre smiley

    PS - de virker ikke på dragpipes.....


  • #10   12. jun 2019 hey, ikke ståluld men du kan få groft stålsvampe til en 5 kr. seddel stk. 2 stk. i potten så er den der , de brænder op efter syn , prøvet på en englænder , med huld igennem 2 potter .
    smiley


Kommentér på:
Syn af MC på Amager

Annonce