Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på dyrene! !! SE HER !!
  • #1   30. jun 2004 Kørte du med 100 km/t gennem en skov eller er du bare heldig?

• #2   30. jun 2004 Hvad mener du?

Det med fasanerne var på landevej ved nogle buske og træer i vejkanten. Jeg kørte ca 70 km/t på det tidspunkt!

2 timer efter var jeg på vej hjem fra en kammi og lidt uden for byen med nogle træer tæt op ad vejen sprang der sku et rådyr ud foran mig, jeg kørte ca 85 km/t hvilket jeg ALDRIG gør mere. Shit det vare tæt på at gå galt! smiley

Nogle der har oplevet noget lignende?

• #3   30. jun 2004 Bare ment i spøg. Vel sjældent man møder så meget dyreliv på vejene een aften.

Jeg må satse på, at larmen fra min MC skræmmer det meste væk...

MvH.
    Simon

• #4   30. jun 2004 Hehe ja det tør' da siges.
    Lyden af min GSX-R'er var ikke nok til at skræmme dem væk! smiley

• #5   30. jun 2004 Bare giv den 15.000 RPM og opefter, så skal de nok holde sikkerhedsafstanden 8)

• #6   30. jun 2004 Haha jae! Tror jeg lå max på 7-8,000 RPM's..

Hvor mange snoninger tager din RG'er?

• #7   30. jun 2004 På omdrejningstællere går den i den røde zone, når man passerer 12.000 RPM, hvor 15.000 RPM vist er maksimum.

Dog kan jeg bedst lide at køre netop 7-8.000 RPM, så den har lidt kraftoverskud og ikke larmer for meget, men skal man have den til at accelerere kan den let tage 12.000 RPM inde jeg skifter gear - det tager den ikke skade af, når den bare er kørt varm.

Sådan en GSX-R 250 står vist til lidt flere omdrejninger - eller er det 400ccm-modellen?

• #8   30. jun 2004 Startede min allerførste tur(inden jeg fik mc-kortet) på min dengang nyindkøbte mc med at køre en mår over med ca 90-95kmt ,godt det ikke var en kat/hund eller lignende for måren rykkede sgu rimeligt godt i styret da jeg ramte den. Så pas på med at raspe biken af ude på de små landeveje

• #9   1. jul 2004 Simon M -> Det er 250 modellen hvor den røde zone starter ved 17.000 RPM's smiley

• mads f
    mads f Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   1. jul 2004 Min Far kørte et rådyr over, med hans varebil, han er gamle slagter, og havde en stor svensknøgle bad i bilen.. den var stadig leven, men den kunne ikke løbe... så han tog svensknøglen og slod den hårdt i panden og smed den ind bag i bilen... smiley Og det var klokken 3 om natten...

Ps. den smagte faktisk godt... Godt nok må man ikke selv gøre noget med Vildt der er påkørt... men whatever smiley det er da synd for dyret hvis det skal vente op til en time før nogen kommer og slår den ihjel...

• mads f
    mads f Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   1. jul 2004 hvad med hunden?

• #12   4. jul 2004 En hund ligefrem? Puha, godt det ikke var mig! ;/

God bedring herfra! smiley

Kommentér på:
Pas på dyrene! !! SE HER !!

Annonce