Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gravearbejde rende der er 15 cm bred og 30m lang 40cm dyb. 3.000 kr.
  • Tapere væg samt tilbud på maling af hele stuen 1.000 kr.
  • Beskæring / klipning af hæk kirsebær laurbær 3.800 kr.
  • Ukrudt og flyt jord og ny græs 5.000 kr.
  • Udskiftning af wc 8.500 kr.
  • Diverse indflytningsopgaver 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spritkørsel
  • #1   31. aug 2008 Ja og så igen, der blev knaldet 4, så der var jo lidt grund til bekymring...... Og så længe det er sprit de er efter os med og ikke bare generelt som ude ved kalø, så syns jeg sq det er i orden.

• #2   31. aug 2008 De står derude hvert år så det burde ikke komme bag nogen at de skal blæse når de kører fra mosten..

• #3   31. aug 2008 Fin nok med spritrazzia smiley

• #4   31. aug 2008 jeg synes det er HEEELT i orden

promillegrænsen burde faktisk være 0,00000

så var man ude over det, med at folk bliver overraskede over at de faktisk har 0,6 promille fx.

så det er sgu i orden de tjekker

• #5   31. aug 2008 Utroligt ... og så kan man endda puste inden man kører fra træffet .... de 4 klaphatte, var vist bare blevet stoppet en anden dag, når de ikke er klogere!

• #6   31. aug 2008 Men stadig, så har jeg det indtryk at der er færre der køre spritteren på mc end der er i bil, hvis man tager det statestik'ish

• #7   31. aug 2008 Så vidt jeg ved tjekker de da osse for sprit ved forskellige biltræf... så hetz mod mc'ister? den holder vist ikke.

• #8   31. aug 2008 Helt ærligt, det var da også noget at himle op om, har de taget 4, ja så er det berettiget at de var der, spritkørsel på mc er altså ikke bedre end i bil, de har absolut min sympati for at stoppe et par kvarthjerner, det må man da være når man er advaret i forvejen.........

• #9   31. aug 2008 Fint med mig.
    >>Per C, hvad med det barn eller den famillie der evt er blevet reddet ved at de snupper en beruset mc'ist ?

• #10   31. aug 2008 spritraziaer kan der aldrig blive for mange af. Sådan nogle klaphatte skal bare væk.

• #12   31. aug 2008 Med de kvantummer af alkohol der køres ind rundt omkring til træf, og så sent i seng, og så afsted på raketten næste formiddag, så er det på sin plads at tjekke ;0)

• #13   31. aug 2008 Nu skal vi jo heller ikke være helt hysteriske og føle os angrebet. Det er jo et faktum at der blev indtaget store mængder alkohol hele weekenden, og muligheden for spritbilister ville være stor. Tror rent faktisk at det har haft en stor preventiv effekt at folk hurtigt har fået at vide at de har været der.
    Til DHB har man set lignende, enda har de engang holdt synsrazzia og holdt næsten samtlige biler ind og tjekket igennem.
    I Mosten var der hverken besøg af Skat eller synsfolk. Så jeg synes det er helt okay..

• #15   31. aug 2008 Så sent som igår var der en spritstiv mand som kørte i grøften på hans chopper ikke mindre end 3 km fra hvor jeg bor, derudover fortalte betjentene som hentede ham at de tidligere på aftenen havde hentet en anden mc´ist op fra en grøft pga. alkohol og stoffer.. Såeh, det er måske ikke altid helt ved siden af, der bør altid køres hetz mod sprit bilister...

Mathias

• #16   31. aug 2008 Spritkontrol har jeg ikke noget imod, hvad jeg har noget imod er at man betaler dyre domme for at komme ind på et træf, lægger en masse penge i deres boder for mad og drikke, og så skal punge op med 30-40 kr for at få testet ens promille når man skal hjem, det burde også være i arrangørenes interesse at folk kører lovligt hjem, hvorfor kan de så ikke lave gratis promille tjek, eller 1 stk gratis kupon til et tjek, og så betaler man selv hvis man skal måles igen derefter.

• #17   31. aug 2008 Så vidt jeg husker, er der sprit i blodet ved hver fjerde uheld. Så for min skyld ingen alarm med spritkontrol.

Det der irriterer mig er at, det altid skal i medierne når der har været gevindst ved en spritrazia i forbindelse med mc-træf.
    Man kunne (tror jeg) tage mindst lige så mange efter hver superligakamp, Kandiskoncert osv. Men det giver bare ikke samme forargelsespoint hos danskens indre svinehund.

• #18   31. aug 2008 Jeg ser det ikke som en hetz, hvad så når politiet holder spritrazzia efter Hjallerup Marked, er det så en hetz mod hestehandlere, eller efter Grøn koncert, eller ved bageren Søndag morgen. Det der bekymrer mig er dig Per C, du skriver, Godt nok var jeg der ikk selv, Hvorfor det, kører du når du har drukket, Hvis ikke, gør det vel ikke noget at man skal blæse?????

• #19   31. aug 2008 Jeg går også ind for 0 totorence hvad ang sprit !!!!!

• #20   31. aug 2008 De er der da også ved størere markeder f.eks hjallerup marked osv så det er helt fint spritten hører til i pitten eller sådan noget for min skyld kunne de også sætte grensen til 0,0 man ved jo de er der så må man styre sig eller vente

• #21   31. aug 2008 Hvad er det dog for noget.

Det er for dårligt, at pressen dækker et spritcheck efter MC-træf??

Det er for dårligt at træfarrangørerne ikke stille gratis sprittest til rådighed??

Wake UP! Det er den kørende og INGEN anden der er ansvarlig her.

Kan man ikke se fornuften i det, så bør man bestemt slet ikke håndtere noget som helst motorkøretøj.

• #22   31. aug 2008 Grand D
    Nemlig ja, vi burde lave en afstemning "Har du noget imod spritrazzia"

Lars S nej

• #23   1. sep 2008 En promillegrænse på 0.0000 ville også betyde at du ikke kunne spise en kage med rom glasur osv. Jeg er i teorien enig i at den bør være 0, men det skal også være realistisk smiley

• #24   1. sep 2008 -K007- respekt nok du er mand nok til at sige at du har gjort det, jeg har en enkelt gang kørt en euscooter hjem for en kammerat der ikke kunne stå op, jeg havde selv fået et par stykker for meget, tror de var 5-6 stykker i alt, men ikke så jeg var monster beruset, kunne sgtens spille fodbold og badminton

men jeg havde så monster dårlig samvittighed da jeg havde kørt de 3 km hjem til ham, så det gør jeg sgu aldrig igen

• #25   1. sep 2008 Det er sgu helt i orden og jeg betragter det bestemt ikke som en hetz! Var selv derude og jeg skal da godt nok hilse og sige at der var et par stykker der godt nok ikke burde køre før idag evt... når man står op og knap kan gå lige og så regner med at man kan køre et par timer senere, så fortjener man sgu at blive stoppet!
    Vi kørte hjem ved 11.30 tiden men så ikke en eneste bent betjent hvilket vi faktisk undrede os over...

• #26   1. sep 2008 jeg er skam helt enig i de fleste indlæg. Jeg opfattede det bare sådan som en hetz når nu det ligefrem skulle sendes i tossekassen. Og så kører jeg i øvrigt aldrig selv med for meget "inden for skjorten".
    Læs Henrik (Aalborg) s' indlæg. Det var bare lige det.......;-)

• #27   1. sep 2008 der skal være 0 tolerance over for sprit.

bliver man taget skal kortet væk i mindst 5 år og en monster bøde straf

og det med at man ikke kan spise et stykke kage eller et stykke chokolade med fyld, det er jo ikke rigtigt, til at starte med bliver man jo spurdt om man har drukket, så allerede der har man chancen for at sige det, ud over det så tager de jo altid en blodprøve hvis alkometeret viser mere end det skal..

og den vil jo så vise 0 så det er da ikke noget problem..

folk der køre sprit kunne de straffe som uagtsomt manddrab for min
    skyld

Kommentér på:
Spritkørsel

Annonce