{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

Rundt om Vejle fjord 29. maj 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej tøffere.

Så skal vi til det igen og I inviteres hermed til en tur som nu (måske) kan kaldes en tradition da det er 3. gang at turen laves.

Jeg har bestilt sol og varme til dagen.

Vi mødes ved Skovgrillen, (gratis kaffe til bikere) der ligger lige overfor Karoline i Middelfart, kl. 10.30. Til dem der ikke ved det, ligger det lige før den gamle Lillebælts bro.

Turen går gennem Fredericia forbi markedshallerne, Hvidbjerg, Brejning, Andkær, Munkebjerg, Vejle havn.

Vi holder kaffepause på havnen i Vejle inden vi fortsætter ad:

Bredballe, Assendrup, Daugård strand, Rosenvold strand, Barrit og slutter i Juelsminde til en is eller en kop "et eller andet".

Da det er en tøffer tur vil farten være behersket så alle kan være med. Det er en utrolig smuk tur så der bliver også tid at nyde udsigten.

Husk at møde op med fuld tank samt støttebens plade og check selvfølgelig luft i hjulene, olie på motoren samt evt. kølervand.

Forsøg at være i Middelfart senest kl. 10.30 så der bliver tid til at hilse på de andre deltagere inden vi kører kl. 11.00 præcis.

For oversigtens skyld, venligst kopier listen og skriv jer på som den næste i rækken.

Til evt. nye deltagere kan oplyses at der køres zig-zag kolonnekørsel. For dem som ikke kender reglerne for kolonne kørsel kan det læses her: (link fjernet)

Jeg glæder mig til at se jer.

# 1 Gert (Vejle) +Gerd
# 2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rundt om Vejle fjord 29. maj 2010
Kommentér på:
Rundt om Vejle fjord 29. maj 2010

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce