Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Hypermotard Hey MC Galleri Jeg har set mig lidt lun på sådan en Hypermotard 950 fra Ducati, er der nogen derude der har lidt ken...
Generel diskussion
Oprettet:
1. mar
Visninger:
720
Testvideo af mc tøj? For nogen år siden så jeg en video med test af mc tøj. En “dummy” blev kastet ud på asfalten fra en varevogn i høj fa...
Generel diskussion
Oprettet:
17. jan 2023
Visninger:
591
test af støj i Ry den 2. april fra 10 til 14 der har været mange lange tråde om de nye støjgrænser her i forum. Lørdag den 2. april kan du få målt støjen fra din...
Generel diskussion
Oprettet:
24. mar 2022
Visninger:
995
Rimelig service fra autodoc Jeg har netop forsøgt mig med en klage til Autodoc over et nyt fordæk til min MC, som jeg netop har købt og monteret, d...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jul 2021
Visninger:
2.018
Hvilket MC tøj samt hjelm er bedst/sikrest? Hej! Jeg har fået købt min første MC (sportsmodel). Nu mangler jeg udstyr i form af tøj og hjelm. Jeg har prøvet a...
Generel diskussion
Oprettet:
21. feb 2021
Visninger:
6.304
Ny "stor" kinesisk MC. Loncin 650 DS8 Adventure bike. Hej Under research til en anden tråd så jeg lige denne nye fra Loncin. http://www.visordown.com/motorcycle-news-new...
Generel diskussion
Oprettet:
27. mar 2018
Visninger:
2.674
Suzuki gsxr 750 cc Hejsa. Jeg har brug lidt hjælp fra jer erfarne gade rasere. Jeg har i ca 5 år kørt på en ombygget Yamaha dragstar 650c...
Generel diskussion
Oprettet:
31. jan 2018
Visninger:
1.524
MT 09 prøvekørsel oplevelese Er på jagt efter en MC og har set mig lun på Yamaha's MT 09 Tog ud til Fisker MC og fik muligheden for at kører 1 ti...
Generel diskussion
Oprettet:
15. maj 2016
Visninger:
3.828
Dainese Manis Jacket - nogle erfaringer? Hej Motorcykelgalleri :D Da jeg så småt er ved at være færdig med mit mc-kort og nu skal ud og købe udstyr, så har j...
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2016
Visninger:
940
Køb af ny MC fra forhandleren, uden prøvetur? Hej Alle Jeg formåede ikke at blive fyret fra Københavns Universitet under de nedskæringer i går, Youpee. Jeg havde ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. feb 2016
Visninger:
3.630
uvildig test af MC inden køb? Hej. Efter knap 16 år uden MC er det vist tid til at komme ud at køre igen. Jeg vil gerne høre, om I har kendskab ti...
Generel diskussion
Oprettet:
7. nov 2015
Visninger:
3.488
Fair pris og arbejde ved service Hejsa Jeg har lige haft min VFR 1200 til 60000 km service hos MC-Gaarden i Slangerup. Oven i servicet fik jeg skift...
Generel diskussion
Oprettet:
9. maj 2014
Visninger:
1.233
Parkeringregler i København / landet Jeg har talt med København kommune i dag vedr. parkering. De nye regler siger : [b]Må jeg parkere min motorcykel på...
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar 2014
Visninger:
2.229
GS 500 Review Han har lavet en masse "test" på biler.. Han er så nu gået over til sin første MC test.. Kan man lide stilen bør...
Generel diskussion
Oprettet:
10. feb 2014
Visninger:
801
Grimt styrt ved Veksø sjælland Søndag formiddag, fantastisk vejr, vi kører og svinger rundt omkring Sengeløse, Hove, Hvedstrup. Vi kommer fra syd og k...
Generel diskussion
Oprettet:
20. aug 2012
Visninger:
2.154
Bygge elektrisk motorcykel - Spekulationer. Hej. Jeg vil gerne konvertere en mc til at køre på EL. F.eks. en R6 Her i landet skal man igennem EMC test osv. til c...
Generel diskussion
Oprettet:
1. jun 2012
Visninger:
6.593
dragstar/lign mc fra århus? hej, jeg vil lige høre om der skulle være en ejer af en yamaha dragstar 650 eller lign mc (samme størrelse) fra århus d...
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2012
Visninger:
408
Pdf filer på MCG, eller konvertere Pdf til billed? Har en gammel dansk test liggende af TRXen fra "Alt om motorcyker" '96 og kan scanne PDF filer på jobbet, mange printe...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jul 2011
Visninger:
609
Hjelme / tekstil tøj kvalitet? Hej mcg... Har købt en 500ccm Og nu er mit spørgsmål. Hvordan finder jeg ud af at købe tøj? Jeg vil IKKE i thansen el...
Generel diskussion
Oprettet:
10. jul 2011
Visninger:
1.469
MC test ? Jeg fandt engang en test af to MCr på youtube med en eller anden damen, hun har var god til at fortælle om dem, det var...
Generel diskussion
Oprettet:
28. okt 2010
Visninger:
852

Annonce