1.181 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Går folk bare i små sko? Går folk bare i små sko?

Eller er jeg bare lidt for glad for at have min MC hjemme igen?
Jeg bor i tættere bebygget område, og da jeg startede min mc og ventede på den skulle varme op blev jeg råbt af af først en vred dame fra hendes altan, at jeg skulle slukke den da hun ikke kunne høre sit tv. En anden forbipaserende k*lling råbte at min MC var en forurende støjmaskine...

Jeg smilte pænt og sagde "undskyld" mange gange smiley

Tror dog at en db killer er en god ide, så jeg måske undgår fremtidige "ridser" mm.

God dag og fyr den af!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Går folk bare i små sko?
  • #1   19. mar 2010 Så må vi da lige komme forbi så de forstår hvad støj er, for så vil din cykel lyde af ingenting når den står der alene. smiley

• #2   19. mar 2010 ja folk går i små sko og mangler åbenbart noget at gå op i

• #3   19. mar 2010 Nej, utroligt.. Folk må sgu lige unde dig de få min den varmer op.. Min larmer også rigtig meget, så jeg starter den og kører med det samme, men helt uden at presse motoren.. Gid jeg boede i nærheden, så ville jeg sgu tage turen forbi din genbo hver morgen.. Dumme so

• #4   19. mar 2010 Det kunne være vi skulle komme forbi og varme op en dag

• #5   19. mar 2010 Jeg fatter så ikke at du ikke fluks bad de 2 kællinger om at lukke røven, så de ikke overdøvede den smukke symfoni der kom fra din lydpotte smiley

• #6   19. mar 2010 BEGRÆNSER!!!

• #7   19. mar 2010 Jeg har nu ikke problemer med at vise hensyn til mine naboer, der gerne vil have mulighed for at føre en samtale i normalt stemme leje eller høre hvad der sker på TV. Jeg starter og kører uden at belaste/presse motoren.

Jeg har ikke den vilde fetisch for at stå og høre på hvor fedt jeg selv syntes min MC lyder.

• #8   19. mar 2010 Hehe ja hun gik nok glip af det lille hus på præien eller noget kl 16.30..

• #9   19. mar 2010 Jesper det var nu ikke for at være direkte uhøflig. Jeg startede den bare og tog min handsker og hjelm på stille og roligt. Men ja det er da belastende at høre på ufrivilligt.
    Det var dog lidt sjovt at blive mindet om hvor meget den forurener miljøet..

• #10   19. mar 2010 Thomas

Lige præcis smiley

Jeg havde en kæreste, der boede i et parcelhus et stykke udenfor Odense. Lige over hækken havde hendes nabo en HD stående. Og den skulle partout startes op hver aften og stå i tomgang i 15-20 minutter. Ved sgu ikke om han stod og masturberede til lyden af den, men for fanden hvor var det irriterende at høre på.

Men OK.. som du beskriver det syntes jeg også at trunten du omtaler, nok overreagerede meget. Og som du selv nævner... fordi vi selv syntes potten prutter skønt, så er det ikke ensbetydende med, at vores naboer også syntes det.

MEN bortset fra det...... hvor er det dog fedt at komme ud og køre på den to-hjulede igen. Og især i disse tider bliver opmærksomheden særligt skærpet pga de forbandede huller i vejene.

• #11   19. mar 2010 Ej men for fanden nogle kællinger, jeg står da heller ikke og gasser op for at høre den, men vi skal sgu alle sammen være her... At du så er der lidt mere de 5min det max tager før du ikke kan vente med at skyde den af, må de sgu kunne acceptere...! Fucking Bitches.. haha

• #12   19. mar 2010 hvorfor starte for at varme op, hvad med at starte og kør

godt for motor og godt for naboer - win win

• #13   19. mar 2010 Hehe.. Det er ingenting det der! Der hvor jeg boede før, gik den ene nabo fuldstændig af skinnerne, hvergang jeg startede min bil. Jeg startede den, trillede forsigtigt ud ad indkørslen og byen. Men hun kom løbende inden jeg kunne nå at få den i gear, og brændte helt sammen.
    Det skal siges, at bilen larmede en del, det var en V8 med op mod 1000HK. Naboen mente at jeg måtte parkere oppe på den nærmeste hovedvej, så hun kunne sidde i sin have og drikke kaffe i fred. Da jeg spurgte om hun virkeligt mente alvorligt, at jeg skulle parkere min 500.000 kroners baby oppe på hovedvejen, svarede hun med at ringe efter politiet :-S

• #14   19. mar 2010 hehe kommer der en scooter drønende med fuld knald uden udstødning er jeg ved at brække mig, men kommer der en lækker lyd fra en sprød motorcykel eller bil, kan jeg da ikke lade være med at trække på smilebåndet, for jeg ved at ham stodderen der fører svinet hygger sig.. Men de scootere der, har jeg lyst til at skyde efter..

• #15   19. mar 2010 dem på scooter hygger sig da også når de er 14-16 år smiley udstødning eller ej..

• #16   19. mar 2010 Personlig synes jeg det lyder som sød musik - jeg kom helt i godt humør, da en racer drønede forbi mig tidligere i dag.

Jeg kan dog godt forstå, at ikke-mc-interesserede bare synes det lyder som støj. Så jeg tager også altid hensyn, og da jeg parkerer i en baggård hvor overboerne sommetider stiller deres barnevogn (med indhold) bliver jeg ofte nød til at trække mc'en ud på vejen.
    (hvis nu ungen havde holdt mig vågen hele natten, er det ikke sikkert at jeg tog det hensyn, men det er ikke tilfældet ;))

I dit tilfælde lyder det lidt voldsomt at hun allerede er så sur, så tidlig på sæsonen.

• #17   19. mar 2010 South Park har lavet et afsnit om harley motorcykler der minder lidt om den her situation :o)

• #19   19. mar 2010 nårh ja, men det er der jo ikke tale om? Jeg kunne godt unde ham scooter drengen en gang om dagen at køre til og fra hjemmet, der er tale om 5 min og så væk fra adressen.. En scooter kører med FULDE omdrj. en mc/bil brummer med ikke så højre omdrejninger, der er stor forskel på en høj bas og en høj diskant???

Jeg slukker selv mc'en og triller ind, men hvis man ikke engang må tænde sin kværn uden at der straks er en der skal brokke sig synes jeg sgu er for lamt

• #20   19. mar 2010 min genbo er også ved at gå agurk hver gang jeg starter knallerten - dog er det en rigtig knallert med gear, fandme ikke sådan noget scooter-pis! men ja, man må vel bare tage sine forhold, og tænke lidt på naboerne.

• #21   19. mar 2010 Godt man bor på landet. smiley

Her kunne jeg lave en brænder til dækket springer uden nogen ville lyfte et øjebryn.

smiley

• #22   19. mar 2010 Ja jeg flytter sgu også på landet snart!! Folk skal bare ikke have ondt i røven over så lidt.. Hvem fanden tror De de er, hvis de ikke kan klare larm, så flyt på landet.

• #24   19. mar 2010 Får folk ikke bare generelt mere og mere ondt i røven??
    Der var et læserbrev i avisen fra en der beklagede sig over at der lå afskudte raketter i hans have selvom han ikke skød krudt af, så nu skulle han samle dem op...:)

Kommentér på:
Går folk bare i små sko?

Annonce