Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godt man kun er en drenge røv
  • #1   13. okt 2010 Ja, bliver fantastisk ti November smiley På trods af en atsluttet banesæson...

Medal Of Honor, COD- black ops, NFS, Assasins creed, og sidst men ikke mindst Gran Tourismo 5 ( medmindre endnu en udsættelse )

Drengerøvenes drømmemåned, og jeg melder mig også under fanerne i PS3-land smiley

• #2   13. okt 2010 Jeg smutter så bare til Spanien og kører videre smiley

• #3   13. okt 2010 Jeg tør ikke købe en PS3 og dette spil: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/agegate/ref=/

Det vil koste mig det meste af min tid, er jeg bange for..

• #4   13. okt 2010 Send lige en copi til mig!

• #5   13. okt 2010 MOH er jo tilgængeligt fra imorgen....meeen jeg venter sgu på COD Black Ops...det skal jeg bare have fingrene i smiley

• #6   13. okt 2010 Lækker grafik.. Jeg slipper dog alligevel, da jeg ikke har nogen pc der kan magte de spil... c",)

• #7   13. okt 2010 ja, Black Ops bliver nok ligeså vanedannende som MW2.... Det ser i hvertfald ud til at være mindst lige så godt.. smiley

• #8   13. okt 2010 kommer til at bruge hele vintern på gran turismo i 3D :o)

nogen der ved om turist trophey kommer til ps3

• #9   13. okt 2010 Ved det ikke Pedersen, men har også savnet det siden PS2-tiderne...

• #10   13. okt 2010 Har du ligegodt købt dig et 3D-tv ? sejt..... smiley

• #11   13. okt 2010 46" :o)

• #12   13. okt 2010 Wow ser sgu godt nok sprødt ud.. Desværre vil min PC Smelte bare den ser æsken på spillet.. Såå holder mig til mit gamle battlefield 2..

• #13   14. okt 2010 er der nogle der har været ud og købe det spil i dag... jeg nåde det ikke i dag... regner med at købe det i morgen

: )

mvh

• #14   14. okt 2010 nej det sværer .. har også lige fundet ud af gran turismo 5 er blevet udsat igen igen igen så det kommer ikke den 3 nov men måske til jul

• #15   14. okt 2010 Når GT5 engang måske, forhåbentlig udkommer Pedersen, så må vi lige kæmpe en online kamp i de sene nattetimer.... Kan jo ikke følge dig i virkeligheden, men tror jeg har en reel chance det spil.... ihvertfald 50% hvis det er head to head smiley Nu er det vel PS3 du spiller ? smiley

Jeppe: nej har ikke fået købt det, men er ved at træne mig op til COD Black Ops, ved at skyde alt der kan ånde, i multiplayer i MW2 smiley

• #16   14. okt 2010 ok.. ok .. hæ hæ lyder vildt . .

men
    som sagt regner med at købe i morgen... en lille info om det virker godt eller ej, vil jeg smide her . .

mvh

• #17   14. okt 2010 smiley

Kanon... Ser godt nok flot ud!
    Glæder mig til at høre lidt meninger om det smiley

• #18   14. okt 2010 yes.....det ser rigtig lovende ud.....

mvh

• #19   14. okt 2010 Jeppe....køb det på steam til download...så har du altid en version der virker da du ikke har en skive der kan blive ridset smiley

Koster lidt mere, men er det værd

• #20   14. okt 2010 ok tak for tippet... men kan nu godt lide på skive...

mvh

• #21   14. okt 2010 jeg tænkte bare, at så kunne du få det med det samme og behøvede ikke gå i en butik imorgen smiley

• #22   15. okt 2010 Lassepot helt sikkert vi skal ha et race i gt5 ;0)

• #23   15. okt 2010 Jeppe du får fandme en røvfuld når jeg ser dig... for nu har du sat griller i hovdet på mig..

Endte i går med at stå og kigge på PC til 25.000.. Bare fordi jeg kom til at se din tråd, OG DET HAR JEG FANDME IKKE RÅD TIL.

Jeg skal have opdateret min affjedring, nye bremseslanger, nye dæk, og race kåbe til næste sæson..... Nå ja så skal jeg også have en nu seng..

ARGH!! Stay focus Jim... smiley

• #24   15. okt 2010 haha Jim K..... Samme historie her, men det er jo først ti NÆSTE år, så der er læææænge til smiley

Køb en PS3, så får du Blueray, og 3D afspiller med gratis....

• #25   15. okt 2010 LassePot... Naaa hader at spille på konsol kan ikk finde ud af at styre det skidt... Skal det endelig blive en konsol en dag blive det nok en Wii, så jeg kan få min fede røv op af sofaen.. smiley

• #27   15. okt 2010 Jim lol lol rolig nu.....

jeg tjekker lige min pc ( inden jeg købte spillet ) her på denne fede side... og min pc kan trække det spil, og det viser sig SGU at mit grafik kort dumper med en længde... dam dam.. så jeg skal have opgraDRET MIT KORT... DE HAVE NISSER VED SGU GODT HVORDAN de skal hive penge ud af os hele tiden.. tjek denne side, og find det spil i gerne vil have testet om pc kan klare det..

mvh

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

• #28   15. okt 2010 Go lille hjemmeside.. Desværre ku jeg kun lige akkurat hoste mig over minimums kravene :-(...

Nå er gået i gang med Crysis igen på medium setting (så crasher den næsten ikke) mens jeg venter på en eller anden lotto gevinst.. smiley

• #29   17. okt 2010 Hva så Jeppe, er det nye MoH så godt, at du ikke kan løsrive dig, og skrive et par ord her, som lovet ? smiley Det er altså rigtig gode tegn smiley

• #30   17. okt 2010 Cod Black Ops og Medal of Honour bliver jo det samme nooberi som forgængerne.

Dobule kill, MULTI KILL, latterlige perks m.m. ødelægger FPS spil. Det er blevet en ren børnehave.

Gider kun at spille CoD4:MW1 fordi der er det i det mindste begrænset hvor lidt perks der kan ødelægge spillet.

Men producenterne laver jo hvad børnene vil have så desværre kommer spil i fremtiden jo nok til at være baseret på meningsmålinger i børnehaven.

• #31   17. okt 2010 Ja, håber da det bliver det samme, + noget mere....
    perks og streaks..... jamen det er da ens for alle, medmindre man har problemer med at ramme, og dermed ikke får unlocket noget... smiley Cod mw er nu også rigtig godt..

Ka da være du er blevet for gammel til at være en drengerøv, som overskriften siger...

• #32   17. okt 2010 LassePot A
    hej...

prøv at se mit indlæg længer oppe, jeg har tjekket min pc på denne side

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

der kan man på den nederste line-fælt.. vælge et spil, og der har jeg valgt Medal Of Honor, og der siger den side efter at have tjekkem min pc at mit grafikkort er lige lille nok.. : (
    men køber det det snarest alligevel og se om det kan kører som den er nu, ellers må en opgradering til . . : )

mvh

• #33   17. okt 2010 Sorry... Men hver gang jeg skal læse noget du har skrevet, kan jeg simpelthen kun fokusere på teksten med det ene øje. Det andet er rettet mod dit profilbillede, og det hjælper kun med en klap for øjet.. dvs jeg er ligevidt, bortsetfra jeg savner noget pænt at kigge på.. smiley

• #34   17. okt 2010 hæ hæ hæ hæ hæ hæ..... ja det høre jeg tit... de patter har en god omtale.. men ok, de er også nice....

mvh

• #35   18. okt 2010 men hvem er hun så?

• #36   18. okt 2010 Så blev spillet købt,
    og
    det var med noget rystende hånd at spillet blev instaleret, for can you run it, havde jo forberet mig på at min pcs grafikkort var en tand for lille, øv øv tænkte jeg, men efter en lille tid stor der på skærmen all tjek an ok.. hmm kunne det virkelig passe tænkte jeg all ok, jeg skyndte mig at gå direkte til spillet og wupti det køre uden nogen problemer..... det skal siges at her ca 2.1/2 time efter jeg har startet på spillet er jeg yderest tilfres både med lyd og grafik, det er et skyde slå på tæven spil, und den stort histiorie, og tja det er super for mig, så indtil vider er jeg godt tilfreds og har været ok underholdt.....
    men jeg er jo også kun en drengerøv
    mvh

• #37   18. okt 2010 und=uden

• #38   18. okt 2010 ej...venter stadig på COD:BO

• #39   18. okt 2010 ok... smid et par ord om det her, når du har tjekket det ud.....

mvh

• #40   19. okt 2010 i will, men det kommer først den 9.nov smiley

• #41   19. okt 2010 ok... jeg tæver løs på det andet imens...

mvh

• #42   7. nov 2010 Carsten H

har du været ude og invisterer i det nye spil.... det ser godt ud.. men ser også ud til at kræve en del af ens pc......

mvh

• #43   7. nov 2010 hmmm ser lige at i følge

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/analysis.aspx

at min cpu

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+
    på ingen måde er stor nok til at trække cod...

samt at mit grafik kort
    GeForce 7600 GT heller ikke er nok.....

så det spil . COD må vente.... det kræver jo en mndre lastvogn at trække det.. øv . .

mvh

• #44   7. nov 2010 Jeppe>>>>jeg har købt det ja og jeg har også preloaded det, så på tirsdag får vi at se om det er pengene værd smiley

Det tror jeg nu nok det er, da DS er tilbage, samt en masse andre småting.

Ja et 7600 GT er jo ikke det nyeste Grafikkort mere...du må ud og investere i en ny maskine...du kan jo ikke blive ved med at bruge sådan en gammel sag.

• #45   7. nov 2010 ja du har ret..... nyt må til......

glæder mig til at høre hvad du har at sige til spillet..

mvh

• #46   7. nov 2010 jeg vender nok tilbage på onsdag smiley

• #47   10. nov 2010 update.....det nye COD:BO er super fedt...meeen det er desværre ret ustabilt lige pt og så kanjeg ikke finde en server som min buddy har købt...det er lidt underligt.
    Så der er altså lidt bugs i det endnu, men alt i alt er det ret fedt...lyden er super god og der er nogle fede ting i det.

• #48   10. nov 2010 venter på at høre lidt mere fra dig..... når du har testet det lidt mere..
    med det jeg har købt er der lidt problemer med at komme på online.. ellers er det super... flot og god lyd...

mvh

• #49   26. nov 2010 hej igen.....

mit Moh spillet, har ikke de samme problemer med at køre on line mere, det har de fixet..
    så det er super ... så nu køre det bare.....

Carsten H
    hvad siger du til dit spil er det top nice eller hvad....
    jeg har lige fået ny pc i dag, en kammi har købt ny og jeg har købt hans gamle ( ca 8 måned gammel) den er med en god cpu samt et ok grafik kort med vand køler osv osv og ifølge can you run is kan den trække fx cob helt uden problemer med max pas..... så det nice....
    skal jeg invester i det spil eller hvad siger du.
    mvh

• #50   26. nov 2010 cob = COD BO

• #51   27. nov 2010 Hej

Det synes jeg helt klart du skal...det spil er SÅ fedt nu efter de har fixet det. Jeg har nu INGEN problemer med spillet what so ever smiley
    Der er nogle super fede features i spillet...og en rigtig fed stemning med de baggrundslyde/ting de har smidt ind.

Det er helt sikkert pengene værd (i mine øjne) smiley
    Jeg er ret glad for at de har valgt at geninføre Dedicated Servers, så man kan smide suspekte personer ud, for det er jo ingen overraskelse at der allerede er hacks ude til dette spil.
    Man burde fandme kunne sagsøge de aber der laver snyd, da de jo ødelægger oplevelsen for alle dem der ikke snyder.

• #52   27. nov 2010 ja sikke noget pis at folk er sådan.....

men spillet vil blive indkøbt snart, for det lyder til at være super...

ps ps...

har ikke så meget tjek på pc og pc priser.. eneste jeg ved er at de bliver hurtig for små og falder hurtig i pris brugt...

men hvad er en ok fair pris på en brugt

Medion p7700

med

Blu-ray playe dvd

CPU intel core TM 2 Quad CPU Q8300 @ 250 GHZ @ 250 GHZ

4 GB ram

skærmkort
    NVIDIA GeForce GT 230

1000 gb hardisk

samt der er smit en stor vandkøler i den...

kører fint og uden nogle problemer....
    den er uden skærm...

hvad er en fair pris... nogle der har forstand på det der kan svare...

mvh

• #53   27. nov 2010 tjaa...med de priser vi har idag på nye maskiner så skal den ikke over 4k for en brugt.
    Det med vandkøling er ikke noget der kan retfærdiggøre en højere pris, da et sådan sæt, ikke er særligt dyrt mere

• #54   27. nov 2010 jeg har smidt spørgsmålet ud i forum... og ja der er delte meninger om Aldi maskiner og pris...

mvh

• #55   29. nov 2010 hvis i er interesserende i pc spill xbox osv osv så meld jer gerne ind her........

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=888

Kommentér på:
godt man kun er en drenge røv

Annonce