666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Endnu et køretøj til samlingen Endnu et køretøj til samlingen

Så blev bogmarked sq lige udvidet med Hyondai I30 Blue Drive Sense 1,6 turbodieselmotor. Kan slet ikke sammenlignes med følelsen af at køre mc, men den er hurtigere end havetraktoren, trods alt smiley Aner absolut intet om kvalitet og driftsikkerheden på sådan en 4hjuler, men håber at det nærmer sig Honda- kvali!
Nogle mc'ister som kender lidt til sådan en koreaner? ( ja, emnet ER oprettet i off topic)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu et køretøj til samlingen
  • ! Olsen !
    ! Olsen ! Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 64
    #1   28. sep 2013 De nye Hyundai er lækre, og med præcis samme kvalitet som japanerne! Desuden får man også 5 års garanti. Men du skal nok være klar over der kommer mange farvede folk som stadig tror Hyundai laver de biler de gjorde i 90'erne smiley Men der er en grund til at Hyundai er verdens hurtigste voksne producent.

PS: Mercedes var inde og betale Hyundai for noget af Hyundais ekspertise omkring deres 4 cylindrede motorer som skulle i nogle af de nyere Mercedeser.

• #2   28. sep 2013 hyundai er lidt hit/miss

vi ser mange på værkstedet til hverdag med de underligste fejl , men har en kammi der har en i30 diesel , den fejler sgu aldrig noget

• #3   28. sep 2013 Haved forgaengeren accent 1,5 disel. eneste problem var et hoejtryks roer der gap op. ( har abselut ingen anelse om hvofor ) men damm den kunne rygge og ryge :o)

saa den blev skiftet ud med den samme model som din.

minuser-
    stikket til haengeren sidder af h til
    hvis man skal faa den under 4L pr 100km skal man koere som bedstefar ( nu er det jo forbudt at optimere )
    jeg valgte den 90HK udgave. det har jeg fortrut.

• #4   28. sep 2013 Nu har jeg prøvet at adskille en Kia cee'd sw og det var sq noget rusten lort og eftersom at Kia og Hyundai er det samme (ligesom Peugeot og Citroën er de samme biler) så vælger jeg at gå ud fra den den der er lavet lige så ringe.

Men en ting kan jeg fortælle dig og det er at Hyundai er meget nærig med lakken på deres biler så holde den godt ren og hold øje med rust bobler.

• ! Olsen !
    ! Olsen ! Tilmeldt:
    mar 2012

#5   28. sep 2013 !Cheif slap a ho!

Du har i den grad fået forkerte informationer hvis du påstår at Kia og Hyundai er det samme!
    Hyundai udvikler selv deres egne motorer samt gearkasser, og har endda købt deres egen aluminiums-mine så de kan skaffe metale, selvom krisen rammer.

Du kan ligeså godt sammenligne Mercedes med VW så.

• #6   28. sep 2013 Det er da ellers sjovt at der er trygt Hyundai og Kia logoer på bagsiden af plast dele i bilerne så. Det er selvfølgelig også bare være mig der har misfortolket deres "tegn sprog" (bogstaver).

• #7   28. sep 2013 Cheif slap a ho!

tænkte lige det samme men kunne ikke formulere mig diplomatisk nok smiley

den med lakken er også en genganger , du kan ikke lave en skade på en nyere hyundai og ramme farven hvis det er en metallak

• #8   28. sep 2013 Jeg har købt en 90 hk model , lakken er ganske alm. hvid og der er absolut intet at komme efter( endnu) . Ift. min årgang 97 corolla er den jo fantastisk at køre i . Tak for input. Altid dejligt at høre om andres erfaringer :-).

• #9   28. sep 2013 Slap helt af.

De sidste år har ADAC i Tyskerland udråbt Kia Ceed og nu nærmest alle Hyundai modeller til absolut best value for money - til stor ærgrelse for Damiler-Bentz, Vag og BMW;-)

• #10   28. sep 2013 Koreanerne er kommet rigtig, rigtig godt med de sidste 10 år. Jeg vil ikke se det er honda-kvalitet, men det er deroppe af.
    Dog har de småfejl som f.eks. svage sæder. Jeg har lige skiftet førersæde i en med 60.000 km på uret - der var stoffet slidt igennem.
    Jeg er sikker på at om 5 år, så får man ikke meget bedre biler.

Uanset hvad, er de i alt fald 10 gange bedre end de fleste europæere.

• #11   28. sep 2013 Jeg har en enkelt gang haft en Hyundai i30 som lånebil, mens min egen var til service.

Den var sgu FIN

• #12   28. sep 2013 det er sikkert en fin bil til pengene ja smiley
    og koreanerne er i den grad kommet med på moden smiley

men som med så mange andre biler så når garantien fra falder så kommer alle de små fejl smiley

• #14   28. sep 2013 jeg tror du bliver glad for den.
    at jeg syntes at motoren er lidt svag skyldes nok at drengene havet justeret lige i overkanten på parameterne,
    så at gå fra en 88 hk og NED til en 90 hk var sku en bet.

jåååre ja så det der stop start system bryder jeg mig ikke om, hverken på denne eller på andre mærker.

• ! Olsen !
    ! Olsen ! Tilmeldt:
    mar 2012

#15   29. sep 2013 !Chief slap a ho!:

Ja på plast-dele, det har ikke noget med motor/gearkasse at gøre, og du overlever nok hvis der er en plastik-del der skal skiftes;)

• #16   30. sep 2013 Kan lige opsummere med at 90 hk/240nm faktisk sagtens kan slæbe både bil og hestetrailer med 2 heste (1375 kg )+3 passagerer,sadler og div. .
    Vi har en ret stejl grusbelagt indkørsel,men bilen trækker sq bare op i 1.gear i tomgang smiley
    Det lover ihvertfald godt pt.
    Det der start/stop system har jeg koblet fra,da det intet giver på brændstoføkonomien med mit kørselsmønster. Mht. til betrækket på sæderne,så er det godt nok noget tyndt,men man får jo aldrig det perfekte,uanset hvad man køber.

Kommentér på:
Endnu et køretøj til samlingen

Annonce