2.352 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Pris på ingeniør beregninger! Pris på ingeniør beregninger!

Hej mcg, er igang med en større sammenlægning af to lejligheder og skal derfor rive 2 bærende vægge ned!
Det håndværksmæssige har jeg styr på men det andet matematiske hulahop osv er jeg overhovedet ikke inde i.
Så det jeg savner er, at høre fra folk der selv har lavet ala det samme og har betalt for en ingeniør eller evt er ingeniører hvad jeg skal regne med at skulle af med af kroner og ører for at få foretaget beregningerne på vilke jern der skal ligges i væg osv?
Er i kontakt med en civilingeniør nu og han laver et uforpligtingende tilbud, men da jeg intet kendskab har til branchen aner jeg ikke hvad sådan noget skal koste eller koster !
På forhånd tak for hjælpen .
P.s. Tekniske detaljer det er 2 bærende 1 stens vægge der skal rives ned dvs ca 25cm i tykkelse incl pudslag. Den ene er 4 meter lang og 2,5 høj den anden er 3 meter lang og 2,5 høj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på ingeniør beregninger!
  • #1   23. sep 2008 Du skal have fat i en Statiker.

Jeg gav omkring 9.000,00 for 3 år siden, det var for beregning af husets bæreevne og en tegning af nyt bjælkelag i forbindelse med ny første sal.

Din opgave burde være lidt mindre omfattende så mellem 5 og 8000 er mit bud

• #2   23. sep 2008 Hej

har lige fået lavet statiskeberegninger i forbindelse med om/udbygningen af eksisterne værksted, jeg gav 4000,- for det, men skal sige det var igennem en bekendts gode ven.

• #4   23. sep 2008 Hej Anders R.

Jeg ved, at Andreas her har gået i skole for at lære den slags:)... Prøv ham... Andreas [Lyngby] B ...

Mvh. Søren

• #5   23. sep 2008 Jeg er sådan set også i gang med uddannelsen - og vil da mene, at en lidt erfaren civil/diplomingeniør ville kunne gøre det på en halv arbejdsdag, plus minus alt efter hvor meget ekstra tegningsarbejde der skal laves, hvor mange små sære finurligheder der måtte være etc...

Kommentér på:
Pris på ingeniør beregninger!

Annonce