Pris på ingeniør beregninger! Pris på ingeniør beregninger!
Hej mcg, er igang med en større sammenlægning af to lejligheder og skal derfor rive 2 bærende vægge ned!
Det håndværksmæssige har jeg styr på men det andet matematiske hulahop osv er jeg overhovedet ikke inde i.
Så det jeg savner er, at høre fra folk der selv har lavet ala det samme og har betalt for en ingeniør eller evt er ingeniører hvad jeg skal regne med at skulle af med af kroner og ører for at få foretaget beregningerne på vilke jern der skal ligges i væg osv?
Er i kontakt med en civilingeniør nu og han laver et uforpligtingende tilbud, men da jeg intet kendskab har til branchen aner jeg ikke hvad sådan noget skal koste eller koster !
På forhånd tak for hjælpen .
P.s. Tekniske detaljer det er 2 bærende 1 stens vægge der skal rives ned dvs ca 25cm i tykkelse incl pudslag. Den ene er 4 meter lang og 2,5 høj den anden er 3 meter lang og 2,5 høj
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
Jeg gav omkring 9.000,00 for 3 år siden, det var for beregning af husets bæreevne og en tegning af nyt bjælkelag i forbindelse med ny første sal.
Din opgave burde være lidt mindre omfattende så mellem 5 og 8000 er mit bud
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 59
har lige fået lavet statiskeberegninger i forbindelse med om/udbygningen af eksisterne værksted, jeg gav 4000,- for det, men skal sige det var igennem en bekendts gode ven.
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 285
Jeg ved, at Andreas her har gået i skole for at lære den slags:)... Prøv ham... Andreas [Lyngby] B ...
Mvh. Søren
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 38 Svar: 723
Pris på ingeniør beregninger!