482 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Lassr udstødning... Lassr udstødning...

I dag fik jeg langt om længe bestilt mig en 4i1 komplet udstødning til min GSX... kan dog først få den monteret om en uge. Fair nok, da der jo er mange der skal have noget lavet ved deres mc i sidste øjeblik - som mig selv smiley

Nogen der har positive/negative erfaringer med laser i carbon? Tænker på lyd og holdbarhed....

Glæder mig sgu - går ud fra det kommer til at lyde fedt. Har standard udstødning på nu - GAB!!!

På forhånd tak*S*

MVH
Volle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lassr udstødning...
  • #1   25. feb 2006 tjaaaa jeg har jo laser i carbon på min, men den er vist ikke helt åben!!
    Som du kan se på min profil er den da stadig meget pæn, den har siddet på fra helt ny!!
    Dog vil jeg sige at den ikke larmer så meget som andre "raballerpotter" men det er okay for mig, at den ikke larmer mere end den kører!
    Jeg tror nu nok at du skal blive glad for den ;o))

• #2   25. feb 2006 Carbon, kan bare godt misfarve i længden, men de skulle vist godt have en anden lys en normalt..

• #3   26. feb 2006 Volle - jeg har en Laser -slip on- på min (se min profil). Den er ca. 5 år gammel og fortsat ret pæn. Hvad angår lyd! Der er ualmindeligt meget lyd i min - nogen (i hvertfald policen) vil måske mene for meget lyd. Jeg kører altid med hørerværn og holder altid igen på håndtaget når jeg nærmer mig min adresse for ikke at blive unødigt uvenner med min naboer over min to-hjulede støj-maskine. Kan klart anbefale en laser hvis det er lyd og design du er på jagt efter!

Kommentér på:
Lassr udstødning...

Annonce