2.832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

problemer med pgo T-rex 110 problemer med pgo T-rex 110

min vintercykel kørte fint indtil fredag d. 20/2 da jeg sku på job om morgenen .. masser af batteri til at hive motor rundt men ingenting skete der .. nu drypper der så en blanding af benz og olie ud ved udstødningspakning når jeg prøver at starte den .. nogen der har prøvet noget i den stil eller bare har en anelse om hva det kan være galt ? er helt på herrens mark

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med pgo T-rex 110
  • #1   21. feb 2009 hvis det er en to takt..
    så af med udstødningen.. og hælp lidt sprit i den og sæt ild i den og tagen tyk hanske på og ryst alt den olie og savl ud af den...

dvs at dit udstødnings system er lukket til af olie...

my 5 cent

mvh

• #2   21. feb 2009 k6 - det må være noget af en teori.

jeg vil skyde på, at det ganske enkelt er dit tændrør der er givet op, og derfor løber benzinen vare vidre i systemet, uden at blive forbrændt.
    også var det udstødningspakning måske en smule utæt i forvejen, og derfor vil det løbe ud der.

- at udstødningen vil blive stoppet, vil for det første nærmest være umulig, og for det anden vil problemet blive gradvist værer og værer, ikke blot stoppe "knallerten" med at køre over en nat.

• #3   21. feb 2009 har sat nyt tændrør/ tændrørs hætte og tjekket gnisten .. alt er som det skal være .. masser af kompression i motoren også .. tændrøret bliver vådt når jeg prøver også .. har fået den til at "prutte" for så at dø igen .. nu ik så meget som et lille host vil den af med ..

• #4   21. feb 2009 muligt...
    men jeg stå ved det.......

men måske der er kommet kondens i din tank..så den drukner når du prøver at starte den... kom noget karbruatorsprit på den og ryst og bland det rund i tanken.....og tør dit tændrør.... og prøv så igen

• #5   21. feb 2009 ja du skal ha tømt din udstødning ... har haft sammeproblem med en scooter en gang udstødningen var også fyldt satte ild til skidtet... satte nyt tændrør i og badabing så kørte det igen

• #6   21. feb 2009 meget meget underligt .. tog batteri af og ladede det med mclader i ca 30 mens jeg skrev herinde gik ned satte batteri på og den startede første hug uden noget bøvl .. forstår ik hvordan der kan være så meget forskel .. måske jeg bare sku sælge og holde mig til "rigtige mcer" eller trædecykelen når man bliver så forvirret af såen noget men tak for råd håber ik det bliver nødvendigt

• #7   21. feb 2009 Du skal tjække dine stik , lidt fugt i de stik der har med din tænding at gøre kan være fugtige , skil dem ad fyld dem med fedt ( husk også CDI boxen) , ikke spray , så skal du iike tænke på dem i mange år. Du har garanteret haft den inde i tørvejr og rodet lidt med den og så har den startet uden du har fundet en fejl ? Har haft med PGO at gøre siden den første Big Max kom til landet. Fejl der ikke kan forklares har næsten altid noget med fugt at gøre .
    M.V.H. KELD.

• #8   21. feb 2009 Keld Aagaard J

Fejl der ikke kan forklares har næsten altid noget med fugt at gøre .

ja eller mangel på samme.... jeg smed konen ud pga mangel på fugt i fugen

lol lol

mvh

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #9   21. feb 2009 karburatoren har været løbet over og dermed fyldt krumtaphuset med benzin, som derefter ødelægger tændrøret, i din lade pause har stemplet sikkert stået i bund, så er der åbent igennem skylle kanalerne så benzinen har kunnet fordampe, herefter kunne den starte igen

• #10   21. feb 2009 god forklaring....

mon den også passer på konen.. : /

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #11   21. feb 2009 arhhh

Kommentér på:
problemer med pgo T-rex 110

Annonce