Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forgaffel utæt?
  • #1   22. maj 2008 Vil mene den er på egen regning. Det kan jo skyldes alt fra konstruktionsfejl til misligehold grundet baghjulskørsel.

• #2   22. maj 2008 Tror også det hedder egen regning!.

Selvom det ikke er imponerende levetid!! smiley

• #3   22. maj 2008 Tja det kan sagens være noget af overnævnte men jeg er sikker på det skyldes et sandkorn i pakdåsen det er meget normalt men træls..

• #4   22. maj 2008 Den er sikkert ikke i stykker, som en af de andre siger er der formodentlig kommet skidt ind mellem pakdåsen ag gaffelbenet.

Rens skidtet og den er som ny igen.

• #5   22. maj 2008 Jeg ville da umiddelbart mene det var garanti.

Med mindreman kan påvise at det skyldes baghjulskørsel etc. vil jeg mene at det skal dækkes... At det er sandkorn ell. lign. mener jeg ikke er dit problem, inden for garanti perioden. Hvis ikke konstruktionen kan holde til sandkorn etc., som omgivelserne jo er fyldt med, så er der sq noget galt med konstruktionen = garanti... smiley

• #6   22. maj 2008 få lortet skilt ad og renset. også få givet de pakdåser noget specialfedt, man kan få sådan noget hvidt noget, som gør at din forgaffel aldrig bliver utæt, selv om den får et stenslag eller hvad det måtte være der ødelægger overfladen på dit gaffelben. Da fedtet går ind og lukker hullet.

mvh Offslow

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #7   16. jul 2010 Er lige med på en lytter. Har fået en stenslag på min gsxr 600
    Hvor kan jeg købe dele til den?
    Kan jeg undgå at skifte den hvis jeg bruger spicial fedt? - og Hvad hedder det?
    mvh

Kommentér på:
Forgaffel utæt?

Annonce