Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på racer-cykler for ungdomm
  • #1   20. mar 2009 GF tager vist op til 1000 ccm som koster 28xx kr i ansvar om året.
    kasko = din løn resten af året hehe.

• #2   20. mar 2009 du betaler da bare prisen... smiley eller accepterer at de lede priser du får oplyst er et udtryk for at de ikke er interesseret i at forsikre unge mænd, med en heftig racer...

og hvorfor ved du nok... jeg selv kørte 4 år med kun ansvar, de 2 på en 600 supersport... man taber heller ikke så let hovedet, når man ved man selv skal tage hele skraldet, hvis den smutter i svinget...

men gf er et meget godt bud på en billig ansvarsforsikring... men du skal også have din indbo der... så vidt jeg husker...

• #3   20. mar 2009 GF er det rette valg for ansvar, og nej offslow, de kræver ikke indbo, det er kun hvis man vil have kasko ved dem at de kræver indbo.

• #4   20. mar 2009 GF kræver ulykke forsikring. På de rene racere er der ikke noget at gøre men Suzuki og Kawasaki har gode kasko tilbud til unge uden den store anciennitet. Men så skal du kigge på SV650S/SV1000S/GSR600 eller Z750/Z1000 som alle også har lidt racere i sig.

• #5   20. mar 2009 hehe nå ja... så da... det var også et spørgsmål... var sgu ikke helt sikker i min sag...
    men ja... det er ikke nemt og være ung og vil køre racer cykel... på gaden... må jeg anbefale og finde noget sportsbetonet touringmaskine... det er knapt så pebret....

mvh Offslow

• #6   20. mar 2009 Racer eller ej. Jeg giver 7500kr årligt for min SV1000(18år)

• #7   20. mar 2009 max op til 1000ccm . med ansvar, så er det ca 2500 kr skal du have kasko skal du være 30 år og med ullykke forsikring, jeg har dem selv . og er 31 ,,, der nogle der skriver noget bæ kan jeg se ,, men ring til dem .. nogle snakker sort

• #8   21. mar 2009 Høivang (Varde)-> Hvis det var en SV1000S du havde i stedet for en N, så kostede den sikkert det dobbelte.

Det var hvertfald sådan da jeg spurgte på spisen på sådan en SV'er. S'eren er dyere fordi den har kåbe fik jeg at vide - fordi den indbyder til sportsligere kørsel, var grunden!

Men der ER svært at få noget forsikret til en ordentlig pris, hvis man kører rundt på en racer.

- P. Bruun

• #9   21. mar 2009 P.Bruun !
    Da jeg fik forsikret min SV1000 for 6måneder siden spurgte jeg til dette og prisen er den samme med eller uden kåbe

• #10   21. mar 2009 Thomas N-> Sådan burde det også være!!

Men jeg fik en pris på 10K for N'eren og 17K for N'eren.... Hvilket er det samme som jeg skulle give for en R1/CBR1000RR/GSX-R1000 osv. osv...

Det er dog også 2 år siden nu...

- P. Bruun

Kommentér på:
Forsikring på racer-cykler for ungdomm

Annonce