712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

formstøbte ørepropper formstøbte ørepropper

jeg vil gerne have et par formstøbte ørepropper. er blevet træt at de gule skum nogen der mister dæmpeevne og sidder nogen gange dårligt osv. har hørt dyno laver nogen tror jeg. der behøver ikke være filter i, bare de dæmper ligeså meget eller mere end et par nye gule skum

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  formstøbte ørepropper
  • #2   15. nov 2006 det var ikke dyno selvfølgelig men dot e milfø

• #3   15. nov 2006 Der er lavet en test i Bike om propper...

De formstøbte skulle være rare at have siddende, MEN de dæmper ikke mere end de koniske skum ørepropper

Så jeg har bare en stor håndfuld propper som jeg skifter ud jævnligt,, så når de ikke at blive "nassede" af oliefingre, snavt og andre naturlige kropsafsondringer..

Og så koster det heller ikke en mindre bondegård

• #4   15. nov 2006 noget med 30 - 33 db som jeg husker det

• #5   15. nov 2006 Jeg har et set Dot E med filter jeg fik dem i år, og jeg kan kun sige at jeg skulle ha købt dem for mange år siden de er allle pengene værd. :o)

• #6   15. nov 2006 grunden til at jeg vil have et par formstøbte er at de sidder perfekt hver gang og er lige effektive hver gang. nogen gange kan jeg ikke få de gule til at sidde ordentligt eller også dæmper de ikke nok fordi de er blevet for gamle. og min øre har det ikke alt for godt i forevejen så vil gerne have noget der virker ordentligt hver gang og altid. lige som min mc

• #7   15. nov 2006 Køb et set Dot E din hørelse er sgu vigtigere end dine penge så 1200 er godt givet ud de sidder perfekt. :o)

• #8   15. nov 2006 DOT E er det eneste der virker, jeg kan ikke forstå hvordan jeg kunne køre uden før i tiden, du kan jo vælge hvad filter du vil have og selv bestemme hvor meget dæmpning du vil have, vælg et med sort filter, god fornøjelse!!!!!!!! de er det værd!

• #9   15. nov 2006 Jonas hvis du værdsætter din hørelse så vil jeg gøre som Flemming og Wheelie King siger. Ofre lidt penge på nogle Dot Miljø (Phonak) hørerværn. De er det eneste der virker. Passer perfekt og virker hver gang.

• #11   15. nov 2006 hvis du får "musikerhøreværn" dæmper de over hele registeret og typisk kan man vælge flere forskellige db dæmpende indsatser.
    da jeg købte mine var jeg på høre tekninsk klinik for at få støbt dem og med fulgte -15 og -25db
    lidt dyre men kan godt anbefale dem!

• #12   16. nov 2006 carsten, det har de, du ringer til dot-e og så giver de dig nummeret til den person som laver afstøbningerne der er nærmest

• #13   16. nov 2006 Ellers kan man købe dem på en af messerne der kommer i år. Der plejer at være rabat. Hvis I vil vide præcis hvilken/hvilke messer, så kan jeg hører mig ad i weekenden. Skal nemlig være sammen med ejeren af Dot Miljø hørerværn.

• #14   16. nov 2006 har fået lavet et par af de der musik hører værn før... fik det lavet på roskilde høre/øre afdeling... det var fanme spild af tid. de havde lavet dem for korte og i hård silicone så for det første dæmpede de ikke særlig meget og hvis jeg bevægede noget af mit ansigt så gik lyden fuldstændig uden om proppen... fik lavet en ny støbning lokalt...stadig i hård silicone næsten lige så ringe. men håber da på at dot e miljø er lidt mere prof end de idio*** jeg har haft med at gøre ind til nu

Kommentér på:
formstøbte ørepropper

Annonce