P.. noget lort jeg har rodet mig ud i. P.. noget lort jeg har rodet mig ud i.
Here goes.
Jeg ville lige fikse de sidste småting inden jeg smutter til syn, så jeg kan komme ud og "hjulre". Så jeg ville lige skifte pakdåserne i forgaflen, de var lidt utætte, men ikke noget nævneværdigt, men jeg vil gerne at det er iorden 100%, MEN efter jeg har af monteret det og målt størrelsen på dem, ringede jeg til brormand som arbejder indenfor hydraulik o.lign, for at få ham til at skaffe dem, og han meldte tilbage at det kan man IKKE få!! Han var blevet henvist til en mc forhandler og fået svaret, "nogle japanske mcèr kan ikke renoveres i forgaflen, derfor skal der købes 2 nye gaffel ben til til en stykpris a 5500kr + moms.! PIV
Det kan da ikke passe man ikke kan få nye pakdåser, kan det???????? vil meget gerne have nogle hurtige svar, da min cykel bare står og ser trist ud.. piv
på forhånd tak
mvh Den knuste
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.299
Jeg har desværre ingen løsning, men vil gerne høre hvad andre folk har at sige da jeg går og drømmer om sådan en cykel som du har.
Held og lykke!!
Hygge
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 3 Emner: 43 Svar: 2.076
maj 2004
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 37
Tak for hjælpen folkens, det var en stor hjælp, og pakdåserne er nu på vej.. ;o)
Men det viser desværre også at man ikke altid jkan tro på hvad en forhandler siger, så man skal passe out there in the jungle...
mvh Den IKKE knuste.. ;o)
Men igen mange tak, nu bliver "skrigeren" dælme glad...
maj 2004
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 37
Jeps du har ret i det med klodserne, men bare rolig det er tjekket, og alt iorden. ;o)
Det var som sagt ikke så meget olie den lækkede, det var mest for jeg selv skulle være tilfreds, med det kosmetiske... (det var mindre end lidt den lækkede)
men tak for oplysningen..
ps tillykke med den nye maskine, den er da for lækker...
mvh manden der ikke har råd til en duc. ;o)
P.. noget lort jeg har rodet mig ud i.