Indlæser...
Sortering
Ikke gratis at være på Magacin mere! Ja, så skete det som de sagde aldrig ville ske, nu koster det penge at være på Magacin, det lød også for godt til at væ...
Generel diskussion
Oprettet:
11. mar 2018
Visninger:
986
cafe racer afvist rear loop Så skete det. min kammerat skule købe en cafe racer med rear lopp skråret i bagende. den skulle bare synes. synsman...
Teknik
Oprettet:
25. jun 2017
Visninger:
12.694
Så skete det.! SÅ skete det..! "Rubin" (firmaets ferie beregner!!) har regnet forkert, igen.. ?! :O Jeg måtte gå på we med besked...
Off Topic
Oprettet:
22. apr 2017
Visninger:
1.800
Noget er løst v/bump Hej MCG, håber i har nydt weekendens vejr og fået tilbagelagt nogle km :) Det har jeg også selv, men men, igår skete d...
Teknik
Oprettet:
2. apr 2017
Visninger:
1.036
Politiet advarer!!!! ADVARSEL FRA POLITIET I Ishøj Vestegen Politi advarer alle mænd der ofte besøger diskoteker, barer, bodegaer og fester...
Off Topic
Oprettet:
1. apr 2017
Visninger:
1.265
Utilfreds med regning. stoppet toilet. Hej Alle. Håber i kan komme med input til hvordan jeg skal forholde mit til en regning jeg har fået. Sagen er den...
Off Topic
Oprettet:
8. feb 2017
Visninger:
5.940
El-start stoppet med at virke? Hej, Jeg har et lidt teknisk spørgsmål angående min KTM 450 EXC (2008). Der kommer lige lidt baggrunds historie med,...
Teknik
Oprettet:
18. nov 2016
Visninger:
2.517
reservetank xv 535 Så så man lige mig løbe tør , hmm , fyldte min ny erhvervelse op , og har kørt 197 km og den begynder at hoste ,, så vi...
Generel diskussion
Oprettet:
13. aug 2016
Visninger:
1.837
Inspiration til fejlsøgning Hej folkens, Først en stor tak til alle der har hjulpet mig i tidligere tråde! Jeg har brug for lidt inspiration/vej...
Teknik
Oprettet:
6. aug 2016
Visninger:
484
Zero tandrem Ja, så sprang tandremmen på min Zero den 15. juni. Det påstås at den kan holde 100.000 km, men jeg har kun kørt 9168 KM...
Off Topic
Oprettet:
5. jul 2016
Visninger:
1.074
Vil forbyde alle benzin- og dieselbiler [b]Følger Danmark trop? Norge vil forbyde alle benzin- og dieselbiler[/b] Hvis det skete i Danmark så ville det fadme ...
Off Topic
Oprettet:
30. jun 2016
Visninger:
1.277
Tyveri af MC på Jyllingevej, Rødovre! Jeg er 99,99% sikker på jeg netop her kl. 3:45 har overværet et tyveri af en MC på Jyllingevej i Rødovre. Jeg kom kør...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jun 2016
Visninger:
1.738
Problem med forbremsen på Honda VFR 750F 1992 Hej Ville høre om der er nogen der har et bud, på hvad der kan være galt med ens forbremse hvis man oplever at den l...
Teknik
Oprettet:
8. jun 2016
Visninger:
611
Jeg er så frustreret... Kære læser. Jeg vil gerne starte med at fortælle, at følgende kontekst vil jeg prøve på at skrive så neutralt som over...
Off Topic
Oprettet:
23. maj 2016
Visninger:
2.586
Pinbolt til udstødning knækket af cylinderen på XV250 - what to do? Hej folkens! Ja, som overskriften fortæller, så er pinbolten til udstødningen knækket af cylinderen ved udstødningsafg...
Generel diskussion
Oprettet:
12. maj 2016
Visninger:
1.749
klikker i starter relæ hej mc folks har lige købt en suzuki gsxr 250, men kan ikke starte har sat batteriet til opladning og prøvet at starte...
Generel diskussion
Oprettet:
10. maj 2016
Visninger:
9.236
Skifter nummer ved 130km/t Det en lidt sort overskrift undskyld Jeg kørte en tur forleden med musik i det ene øre, der begynde min Telefon ski...
Generel diskussion
Oprettet:
13. apr 2016
Visninger:
786
Nyere biler, uden baglys Hej, jeg var ude for en situation her i slutningen af sidste sæson. som jeg har gået og tænkt lidt over, og jeg ville ...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jan 2016
Visninger:
895
Udstødningsbolt knækket i topstykket Ja så skete det der ikke måtte ske. Jeg har forsøgt at få udstødningsboltene ud af mit topstykke da flere af dem knække...
Teknik
Oprettet:
9. jan 2016
Visninger:
2.015
De "blå's" nye "grønne" landbrugspolitik ??? Så er det vedtaget... Nu må de stakkels bønder gødske og sprøjte mere, og nærmest lige hvor de har lyst... Så kan...
Off Topic
Oprettet:
23. dec 2015
Visninger:
1.551

Annonce