504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Går ud i regnvejr, tankdæksel + Går ud i regnvejr, tankdæksel +

Min bike går ud i regnvejr. Efter et par km tøver den lige et par sek med gassen, og så dør den. Så kan jeg holde ind til siden, vente et par minutter og så kan den igen. Men kun et par kilometer.

Men hvis jeg åbner tankdækslet og køre med det åbent, sker det ikke. Er der en slange der stopper til eller hvad kan det være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Går ud i regnvejr, tankdæksel +
  • #1   1. jul 2007 Lyder som udluftningen i tanken den er gal med. sikkert et nyt dæksel vil gøre tricket

• #2   1. jul 2007 Kan også være hvis du har vacuum styret benzinhane... der åbner når motoren suger.... det var galt på min den gamle honda cbr600 engang... den kan motioneres igang.. eller bedst, skift den.
    Prøv at lægge mærke til om ikke den laver undertryk i tanken.... når du åbner dækslet kan det høres...
    mvh Offslow

• #3   1. jul 2007 Det er kun i regnvejr den gør det. Så benzinhanen burde være i orden, eller ville den jo gøre det altid.

Kunne ikke umiddelbart høre noget da jeg åbnede dækslet, men stod også med hjelm på i pisregnvejr i nødsporet på E45...

Sidder udluftningen i dækslet? Troede der gik en slange til eller noget.

• #4   1. jul 2007 På de gamle cbr600, sidder der sådan en gummiprop ind i siden af benzindækslet som godt kan gå fast, det er vist mening den fungerer som udlufter... whatever...
    Måske det er det samme, - men ellers vil jeg tjekke din benzinhane, evt. finde ud af om det er en vacuum model.. for de kan som sagt godt drille når de får nogle år på bagen.

Du er sikker på det har noget med benzin tilførslen og gøre?
    Og ikke din tænding, - nu du siger regnvejr?

• #5   1. jul 2007 Altså som sagt så forsvinder problemet når jeg åbner tankdækslet. Det er det eneste jeg ved.

• #6   2. jul 2007 Lyder som noget vacuum shit..!

Kunne være vandet "lukkede" et eller andet.

Kommentér på:
Går ud i regnvejr, tankdæksel +

Annonce