{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gæld i cykel.
  • #1   17. feb 2018 ja

  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #2   17. feb 2018 Fedt. Hvor gør man så det?

  • #3   17. feb 2018 tyskland motorkontor.

  • #4   17. feb 2018 Hvis der er gæld i en tysk cykel, så har ejer kun den ene del af registreringsattesten. Den anden opbevarer banken eller hvem der nu har penge til gode i cyklen. Så kan sælger ikke fremvise begge dele af attesten, så pas på,

  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #5   17. feb 2018 Okay Matthias
    Det var brugbar viden, super tak for hjælpen min ven


  • Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #6   17. feb 2018 Og selvfølglig osse en tak til Johnny a smiley

  • #7   21. feb 2018 Man skal vel altid lige holde hovedet koldt og tænke sig om.
    det med gæld i mcen ( restgæld ) køberen hæfter kun for en eventuel restgæld hvis der er pant i MCen, er der ikke pant i den, så skal sælger stadig betale afdrag på en MC som han ikke har.
    Sådan har jeg fået at vide hos min gode bankmand.
    Jeg ville nu ikke turde springe ud i det der, læn dig op af en som har styr på den slags så du ikke køber katten i sækken.
    Hej


  • #8   21. feb 2018 #7 Det er også sådan jeg har forstået det.
    Samt betyder pant i et køretøj ikke at der er gæld i det. Man kan godt afvikle gælden, men beholde pantebrevet da det er billigere at flytte et pantebrev til nyt køretøj end at oprette et nyt.

    Bare så man ikke bliver skræmt af pantebreve....


  • #10   22. feb 2018 Hvis du vil købe en MC eks. så går du i din bank og låner pengene og der optager du lånet og som sikkerhed for lånet laver de et pant i dit hus.
    Så er der ikke pant i MCen men i dit hus, nu sælger du så din MC før MC lånet er betalt ud, så vil det sige at der er restgæld i MCen, men det er dig der skylder banken pengene og ikke køber, men har du ikke lavet pant i huset men i stedet for i MCen, så kan køberen komme i klemme.
    Hej


Kommentér på:
Gæld i cykel.

Annonce