Indlæser...
Sortering
Ændringsforslag (Motorcykel tillades at køre mellem trafikken) Hej alle samme. En kammerat sendte mig igår dette link omkring et ændringsforslag der vil gøre det muligt for motorc...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2018
Visninger:
792
Er jeg forhøj til denne Hey folkens, jeg har taget en beslutning om at tage kort til motorcykel, da jeg elsker at kører på 2 hjulet, har kun kø...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2018
Visninger:
917
Syn og godkendelse af motorcykel med anden motor? Hej folkens. Så engang forlang tid side en Bsa, her inden med en Suzuki motor. Kan man få godkendt og synet en mc...
Generel diskussion
Oprettet:
19. feb 2018
Visninger:
1.554
GixxerCrewDK Kører du Suzuki GSXR? Så kig forbi Facebook gruppen GixxerCrewDK til en hyggelig snak om Gixxere, der deles gerne ud af...
Generel diskussion
Oprettet:
19. feb 2018
Visninger:
441
Få plastik blank Hej alle Nogen der ved om man kan male sådan noget her plastik, en blankt sort spray , eller gi det noget så det bl...
Generel diskussion
Oprettet:
19. feb 2018
Visninger:
2.164
Støt op lanesplitting https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-00209 Frem med Nemid venner B)
Generel diskussion
Oprettet:
19. feb 2018
Visninger:
2.232
Søger min gamle Dr 650 Kære alle sammen Er der tilfældigvis nogen herinde, der ejer min tidligere mc? Det var en DR 650 fra 1992, som jeg s...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2018
Visninger:
1.069
Guided off-road tur i Frankrig Hej MCG Jeg skal på sommerferie til Frankrig i år, vi skal bo ca 20 min øst for bordeaux. Jeg har i den forbindel...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2018
Visninger:
920
Sandblæsning og maling - Vestsjælland Jeg har et stel + nogle løsdele som skal sandblæses eller lignende og males - Gerne pulverlakeres. Nogen steder på Ves...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2018
Visninger:
1.275
solen skinner!!! Det kunne sagtens være idag, at årets aller første tur (bare én lille tur) kunne gennemføres ????
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2018
Visninger:
1.032
Hvilken motorolie ?? Hej Hvilken olie skal jeg ha til en Suzuki gs 450 fra 1985 ? Er det en 10w-40 delsyntetisk ?
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb 2018
Visninger:
3.233
Tvivl ang regler for kørekort Da kørekort kontoret er lukket i weekenden håber jeg på svar her da efter lang tid søgen på diverse forum og andre side...
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb 2018
Visninger:
3.746
Gæld i cykel. Hej Jeg skal hente en cykel i Tyskland. Er der nogen som ved og man skal tjekke efter gæld, ligesom i Danmark?
Generel diskussion
Oprettet:
17. feb 2018
Visninger:
2.000
Lyst til adventure Hej MCG For et par år siden var jeg på sommerferie i spanien. Her var jeg på en guided off-road tur i de sydspanske ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. feb 2018
Visninger:
2.929
silvertail k02. Mere lyd? Nogen som har forslag til hvordan jrg for lidt mere lyd ud af mine silvertail potter? har lyddæmper i stadigvæk, da den...
Generel diskussion
Oprettet:
16. feb 2018
Visninger:
1.237
Underlige mc annoncer Har mcg helt droppet reglerne omkring hvad der må sælges i marked?? https://www.motorcykelgalleri.dk/wire-paa-plastp...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2018
Visninger:
1.488
Hjælp til ledninger til blink Hej alle Jeg skal sætte nye blink på min caferacer hvor der køre 2 stk ledning ud fra hvert blink, men foran sidder...
Generel diskussion
Oprettet:
15. feb 2018
Visninger:
1.095
Jeg står her... Hej MC Galleri! Jeg står her med en A2 kørekort og pludselig ser en rigtig flot Honda på 50HK... den er fra 1981, br...
Generel diskussion
Oprettet:
14. feb 2018
Visninger:
1.279
Alternativ til Scottoiler Hejsa :) Nu er der jo så mange der roser scottoiler til skyerne og det er også fint nok. Men hvis nu man ville pr...
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2018
Visninger:
1.931
Yamaha FZ09 Hej alle. Er der nogen der har erfaring med denne motor, er det den samme som MT09 ?
Generel diskussion
Oprettet:
13. feb 2018
Visninger:
1.064

Annonce