2.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Jesper B
Jesper B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

hyosung GT 650 R special EFI, sætter ud, hyosung GT 650 R special EFI, sætter ud,

Jeg har lige købt en Hyosung gt 650 r special efi , fra 2009, kørt 6500 km,
Har lige kørt min anden tur og den begynder at sætte ud og hakke når jeg når omkring 6000 omdrejninger, får hostet mig hjem, skiller den ad så jeg kan skifte tændrør, nu sætter den så "kun" ud når den står lodret og når den holdes lidt til højre,
spørgsmål: Nogen der har oplevet samme problem, eller har forslag til hvad der er galt.
på forhånd tak
Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle helt nyt jysk klædeskab 1.000 kr.
  • Hækklipning og evt. beskæring 1.250 kr.
  • Rengøring til hus primært hovedområderne 1.500 kr.
  • Ordne låse til døre flere steder. 700 kr.
  • Græsslåning af have og forhave 500 kr.
  • Jeg har en flagline der har sat sig fast i toppen af min flagstang og resten af linen er ned på jorden, håber der er en der kan hjælpe med det. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyosung GT 650 R special EFI, sætter ud,
  • #1   5. aug 2015 Den hende pigen havde til salg?
    Skidt i tanken, skidt i brændstofpumpen, skidt i dyserne.

• #2   5. aug 2015 Støttebenskontakt er en svag del. Oplevede det samme på min

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2015

#3   5. aug 2015 Nej det var dog ikke den sorte, men så den godt smiley
    Støttebenskontakten, det har jeg ikke tænkt, jeg prøver at skille den ad i morgen og får renset og blæst i tank og dysser, håber på det hjælper

• #4   5. aug 2015 Start med støttebenskontakten, så behøver du ikke lave en masse andet som ikke har noget med fejlen at gøre, hvis det er der fejlen ligger.

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2015

#5   5. aug 2015 Har lige været ude og prøve, men det er ikke den, men fandt så også ud af når jeg holder koblingen inde og sætter den i 1. går den bare ud... ihhhhhh altså

• #6   5. aug 2015 Fordi du ikke har støttefoden oppe, det er en sikkerhed!

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2015

#7   5. aug 2015 hehe nåå ja, var lige ved at gå helt i panik og tænkte magter ikke flere underligheder smiley

• #8   5. aug 2015 Det kan også være gasspjældspotentiometret skal justeres - det skal stå ret præcist.

Spændingen skal være henholdsvis 1,12V eller 1,25V afhængig af om du har en eller 2 bolte på dit potmeter. (Målt i tomgang)

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2015

#9   5. aug 2015 Jeg prøver nogen af jeres forslag i morgen når jeg har fri, og ellers må jeg søge hjælp hos en mekaniker
    tak for hjælpen ind til videre smiley

• Jesper B
    Jesper B Tilmeldt:
    aug 2015

#10   6. aug 2015 Tak for hjælpen, fandt ud af tankmåleren er i sådan ca tilstand, der var ikke meget benzin på, trods den viste 3 streger på måleren, så efter at ha skilt den ad og tømt tanken pustet og blæst, samlede jeg det hele og fyldte brændstof på og vupti ingen problemer smiley

Kommentér på:
hyosung GT 650 R special EFI, sætter ud,

Annonce